AddThis Social Bookmark Button
Free Dating
search My Threads  

Main    Surveys, Quizzes, & Games   

Would you perform ORAL SEX on the person above you?


Mar 26, 2011 @ 12:04 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
Playguy40


Posts: 180
Talk about a "Coulda had a V8" moment!

It's not that I'm always slow on the uptake but I figured out why guys respond to these posts to say 'No' to another guy. It's all about being 'above' in the thread or next in line!

Duh!
post reply view Playguy40's threads
Mar 28, 2011 @ 7:22 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
StraddleMyNose


Posts: 4,528
Gotta pass
post reply view StraddleMyNose's threads
Apr 24, 2011 @ 8:03 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
ya_gotta_luvit


Posts: 198
yup
post reply view ya_gotta_luvit's threads
Apr 24, 2011 @ 9:51 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
StraddleMyNose


Posts: 4,528
Yep!
post reply view StraddleMyNose's threads
May 15, 2011 @ 5:59 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
anewwoman


Posts: 240
I sure would
post reply view anewwoman's threads
May 15, 2011 @ 6:31 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
StraddleMyNose


Posts: 4,528
You bet!
post reply view StraddleMyNose's threads
May 29, 2011 @ 11:40 AM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
fun_2b_with


Posts: 35
If we were out on a date and it led to sex yes I would
post reply view fun_2b_with's threads
May 29, 2011 @ 12:45 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
9inchStinger


Posts: 240
YES
post reply view 9inchStinger's threads
May 29, 2011 @ 8:48 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
looking_ahead


Posts: 52
I don't think I could get it in my mouth
post reply view looking_ahead's threads
May 29, 2011 @ 9:01 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
StraddleMyNose


Posts: 4,528
Oh yeah!
post reply view StraddleMyNose's threads
Jun 4, 2011 @ 6:15 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
str8_2_the_point


Posts: 109
YES
post reply view str8_2_the_point's threads
Jun 4, 2011 @ 8:39 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
lkb66


Posts: 647
Yes!
post reply view lkb66's threads
Jun 5, 2011 @ 8:45 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
StraddleMyNose


Posts: 4,528
Gotta pass on ya, Keith! lol
post reply view StraddleMyNose's threads
Jun 8, 2011 @ 10:13 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
you_will_like_me


Posts: 59
post reply view you_will_like_me's threads
Jun 9, 2011 @ 1:03 AM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
cockstar6984


Posts: 5
Fuck yes.
post reply view cockstar6984's threads
Jun 10, 2011 @ 8:25 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
StraddleMyNose


Posts: 4,528
Nope!
post reply view StraddleMyNose's threads
Jun 14, 2011 @ 1:59 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
FLTrickster


Posts: 10
No I wouldn't, but if we could pick and choose, I do have a preference for one who has posted on this page....lol
post reply view FLTrickster's threads
Jun 14, 2011 @ 8:42 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
StraddleMyNose


Posts: 4,528
Pass.....
post reply view StraddleMyNose's threads
Jun 25, 2011 @ 7:35 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
bones41


Posts: 15
Pass
post reply view bones41's threads
Jun 25, 2011 @ 9:37 PM Would you perform ORAL SEX on the person above you?    
joann52


Posts: 109
No
post reply view joann52's threads
Main    Surveys, Quizzes, & Games    Would you perform ORAL SEX on the person above you?

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01