AddThis Social Bookmark Button
Free Dating
search My Threads  

Main    Sex Talk   

Pity sex


Mar 6, 2007 @ 7:23 PM Pity sex    
40yearoldvirgin


Posts: 454
Has anyone ever gotten it? Given it? Do you regret getting it or giving it? I am wondering about this in case someone offers it to me. My instinct would be to say no. But I advise lots of younger guys to take whatever they can get. I'm so confused!
post reply view 40yearoldvirgin's threads
Mar 6, 2007 @ 7:51 PM Pity sex    
RottenRex


Posts: 80
Nope nope and nope...I never had sex with someone because I felt sorry for them..
I have had men try to console me when I was down about something...you know death in the family or weddings and such
post reply view RottenRex's threads
Mar 6, 2007 @ 8:05 PM Pity sex    
DickSlippery


Posts: 697
I dunno...when U are a young kid, sex in any fashion whatsoever iz fucking cool, so I would probably have taken pity sex over jacking off. I know I have given pity sex. I try not 2, but I just have trouble saying no 2 women in that vulnerable of a spot, I guess.
post reply view DickSlippery's threads
Mar 6, 2007 @ 9:52 PM Pity sex    
verygoodgirl69


Posts: 944
I WISH I could get some PITY SEX RIGHT NOW!!! hahaha....yes, unfortunately.....I've done both.......god I'm such a bad, bad, girl - but in a good way! lol
post reply view verygoodgirl69's threads
Mar 6, 2007 @ 10:39 PM Pity sex    
Sniffi


Posts: 2,219
Who cares if it was pity sex or not?


I got mine.
post reply view Sniffi's threads
Mar 6, 2007 @ 11:12 PM Pity sex    
shellsmack


Posts: 7,775
The only pity sex I've had is pittying the girl who gets him next.
post reply view shellsmack's threads
Mar 7, 2007 @ 12:44 AM Pity sex    
BigBadBootyDaddy247


Posts: 250
Ive gotten the pitty (just to shut him up sex), always turns out to be a bad lay
post reply view BigBadBootyDaddy247's threads
Mar 7, 2007 @ 12:44 AM Pity sex    
BigBadBootyDaddy247


Posts: 250
Ive gotten the pitty (just to shut him up sex), always turns out to be a bad lay
post reply view BigBadBootyDaddy247's threads
Mar 7, 2007 @ 12:51 AM Pity sex    
shellsmack


Posts: 7,775
yeah BIG...give in just so he'll leave you alone and let you sleep. CRIP SAKES.
post reply view shellsmack's threads
Mar 28, 2012 @ 10:15 PM Pity sex    
StraddleMyNose


Posts: 4,528
Unfortunately, I gave it once when I finally look back on it...
post reply view StraddleMyNose's threads
Mar 29, 2012 @ 5:06 AM Pity sex    
kmp21157


Posts: 239
it does not exist..... if it did. i would of gotten it by now.
post reply view kmp21157's threads
Mar 29, 2012 @ 9:58 PM Pity sex    
SweetestKitty


Posts: 116
I've done it. Sooooo not worth it!
post reply view SweetestKitty's threads
Mar 30, 2012 @ 6:52 AM Pity sex    
easy20


Posts: 155
pity sex? no way . the one who gives is the one who will suffer when it's over
post reply view easy20's threads
Mar 30, 2012 @ 1:25 PM Pity sex    
kmp21157


Posts: 239
^^^ she speaks the truth. you just got to think it through. even tho some days i wouldn't care. well not right then and there. but later i'll be kicking myself in the ass......
post reply view kmp21157's threads
Mar 31, 2012 @ 9:56 PM Pity sex    
SweetestKitty


Posts: 116
^^^ Exactly. I think it leaves both parties feeling let down.
post reply view SweetestKitty's threads
Jan 26, 2013 @ 11:52 PM Pity sex    
StraddleMyNose


Posts: 4,528
Bringing this one back around...
post reply view StraddleMyNose's threads
Feb 7, 2013 @ 12:05 AM Pity sex    
sharon2lick


Posts: 27
I have and will again. After all its sex
post reply view sharon2lick's threads
Feb 7, 2013 @ 5:46 AM Pity sex    
shorthairblonde


Posts: 75
I would never - ewwwwwwwwww
post reply view shorthairblonde's threads
Main    Sex Talk    Pity sex

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB02