AddThis Social Bookmark Button
Free Dating
up4itx
52-year-old Male
Seeking Women: 25 - 50
Lubbock, Texas
United States
Last Activity: > 3 months ago

Capricorn Capricorn
send mail forward to friend
send wink print profile
add to favorites report abuse
add to friends post shoutout

headline
hmmmm.... OK, I'm "up4it"

About myself
I'm married (might as well get that out of the way LOL)
Aside from that, I'm pretty well your average sexy, attentive, romantic, passionate, skilled lover... OK above average... really... would I lie about that? LOL

The person I would like to meet
I'm looking for the one lady (maybe two, no wait, let's say three, or let's just let that ride... LOL) that can appreciate a sensitive, caring lover. For me it truly is all about you. In my experience, you all go for the bad boy, usually the assholes, and I try, but I just haven't got it in me. Consequently I either never get the opportunity, or end up being too good of friends to keep the affair going. Mostly the latter as I do have game btw. And I can back up any statement I've made. So here's what I'm looking for: a lady that feels she is attractive and sexy (I find attraction in most all women, there's always something), that can accept a guy that isn't all about himself (ie. notches on the bed post, self gratification, egocentric, wham bam thank you mam, etc...) that is open minded and sexually adventurous, wants a relationship that while obviously limited by the "I'm married thing" is willing to experience a hot passionate affair of undetermined depth and duration. That should be easy to find, huh... Oh yeah all things considered, I'd say a sense of humor is a prerequisite as well! Not much to ask, and the rewards are untold.
Hmmm.... wonder if I should go into the fact that I am an oral connoisseur (honestly love the taste, texture, aroma, and reaction of a sweet willing pussy) having been taught well by a couple of ladies that made sure I got it right, or that I take pride in being able to make most all of my partners "squirt" at some point (it takes a lot of patience and some skills, as I'm sure you know), or that I can be multi orgasmic myself given the right situation? Guess I might have to think about that, don't want to be accused of bragging. LOL
Seriously, I'm looking for someone to share good times, good experiences, and of course good sex. No commitments past being honest and open and willing to live it to the fullest. So....

About my work
I'm a workaholic, I hate it, but it's just the way I am. The thing is, being self employed, no one is gonna guarantee anything, so I gotta make it happen for myself.

What do you like to do for fun/hobbies?
I'm big on outdoor activities- camping, hiking, hunting, fishing, skiing, etc... don't seem to have much time for it as of late, but that's what I like.

Do you have any STDs (Sexually Transmitted Diseases)?
Hell no! And always practice safe sex!

Are you looking for a one night stand, to play for a while, or a long-term Adult relationship?
Not really big on one niters there's always occasions where that is how it is, but for the most part, if it's worth doing, then it's worth doing right, and it takes time to develop that.

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

*WARNING* AdultMatchdoctor does not screen its members. It is very important that you read our safety warning before you communicate with any of our members. Profiles from Non-English speaking countries have their own special section on the safety warning page, make sure to read it if you are responding to such profiles!

*18 U.S.C. 2257* This website is exempt from 18 U.S.C. 2257.  This website does not produce visual depictions of actual sexual conduct, but is a mere hosting service/distributor of classified dating ads that may contain such photos submitted by our members. Read more here.

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01