AddThis Social Bookmark Button
Free Dating
onehornytoad69
55-year-old Male
Seeking Women: 29 - 62
Gretna, Virginia
United States
Last Activity: > 3 months ago

Virgo Virgo
send mail forward to friend
send wink print profile
add to favorites report abuse
add to friends post shoutout

My SEXXXXX Blog Part 1-99 no-contest!  
Todays is Casual Sex Friday..............AGAIN!!!!
WANNA FUCK? Well do ya????? Huh, Huh do ya huh?
THE END!!!!
12 comments | 2 kudos | 514 views | posted Feb 29, 2008 at 2:25 PM

Have You ever been busted?  
Guys.... Have you ever been in a Public place and Saw a Woman so Beautiful that You Said.... "OMG" or "Damn" or She bent over and Something just came out.of your mouth..that you had no control over! ...More...
18 comments | 3 kudos | 520 views | posted Feb 28, 2008 at 10:23 AM

ALL SEX SAT.  
Well Dang...
I had Sex All Day Yesterday... THX to these Lovely Ladies.... On AMD...
And a Special TY to Qwenafar.... for 2nds!!!!
It Was all My Pleasure!!!
But ya know...More...
31 comments | 0 kudos | 675 views | posted Feb 23, 2008 at 12:09 PM

Whats today?  
Its Casual Sex Friday.......!!!!
So If any of you Lovely Ladies "Wanna Fuck".... Give me a Holla!!!!
Hey... If Women can Do it.. Why cant Men?
...More...
13 comments | 0 kudos | 538 views | posted Feb 22, 2008 at 9:26 AM

What Makes You............  
Horny as Hell!!!!
Is there one Lil thing that Turns you on?One lil something that Puts you in a " Gotta/Wanna Fuck" Frenzy? Excluding Touching and Kissing!!! Is there ....A Scent...A Song, A Look,A S...More...
18 comments | 1 kudo | 565 views | posted Feb 9, 2008 at 4:28 AM

Who is with who!  
Ok Ppl......That visit here Reg. .......
Can Yall Please tell me who is.... Dateing,Fucking, seeing Who?
Just so I wont Cross the Line.......
Email me, if ya dont want the whol...More...
47 comments | 0 kudos | 703 views | posted Jan 23, 2008 at 6:50 PM

What would you do?  
My X wife and I are gr8 friends... which I have make comments about before in other blogs... anyways...
I'm finishing up remodeling my home and she is helping me with the final part... I gave her th...More...
8 comments | 1 kudo | 478 views | posted Jan 19, 2008 at 12:01 PM

The Weather  
Well its my reg. AMD AM Break time, Ive been listening to the Radio since 4:30 am while ive have been working, and All I hear is the Weather reports...over and over again.....They are calling for "Wi...More...
5 comments | 0 kudos | 436 views | posted Jan 16, 2008 at 8:55 AM

UPS Pilot notes....are still funny!  
Too Funny Not To Share!!!!!
UPS Pilot Notes

Remember it takes a college degree to fly a plane, but only a high
school diploma to fix one.
Reassurance for those of us who fly routinely in o...More...
6 comments | 2 kudos | 505 views | posted Jan 11, 2008 at 11:21 PM

These should make you Ladies Smile! lol  


WOMAN'S PERFECT BREAKFAST

She's sitting at the table with her gourmet coffee.
Her son is on the cover of the Wheaties box.
Her daughter is on the cover of Business Week.
Her boyfriend is o...More...
6 comments | 3 kudos | 544 views | posted Dec 20, 2007 at 9:38 AM

page << 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 >> of 38 pages < previous | next >
Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

*WARNING* AdultMatchdoctor does not screen its members. It is very important that you read our safety warning before you communicate with any of our members. Profiles from Non-English speaking countries have their own special section on the safety warning page, make sure to read it if you are responding to such profiles!

*18 U.S.C. 2257* This website is exempt from 18 U.S.C. 2257.  This website does not produce visual depictions of actual sexual conduct, but is a mere hosting service/distributor of classified dating ads that may contain such photos submitted by our members. Read more here.

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB02