AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

HA!!!!

posted 1/21/2007 10:19:36 PM |
1 kudogive kudos what's this?
    report abuse
  HRRRICKANE

BYE BYE PATRIOTS.......

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by HRRRICKANE:
VASELINE
GEORGE W......
Mrs Smith...
hehehehe
Dick gets no respect
HA!!!!
IF YOU HAVE THE BALLS TO BLOG...
Count me in too!!!!!
OMG....
Poor Aunty.....


Comments:

post a comment!

HRRRICKANE

Jan 21 @ 10:24PM  
GO COLTS !!!!!
StraddleMyNose

Jan 21 @ 10:28PM  
BOOOOO!!! lol Even though I'm an AFC fan I still think Chicago will win it all.
cutecarrie6969

Jan 21 @ 10:32PM  
WOOOOO....GO Falc....ons? Damn. Never mind.
StraddleMyNose

Jan 21 @ 10:36PM  
Too funny, Carrie
HRRRICKANE

Jan 21 @ 10:36PM  
Im a Jets fan !!!!! Hate the Patriots......Go Indy !!!!
MEMEME69247

Jan 21 @ 10:59PM  
Yes Shawn,,,you are correct the Bears are going to take it...Number 80 played with my deceased son since Pop Warner Football Bernard Berrian,,,,he's fast and yes they are gonna take it
WykedMommy165

Jan 21 @ 11:22PM  
Another blah......Pat's should have won. LOL

There's always next year....GO PACKERS!!!!!!
PrincessKissy

Jan 21 @ 11:46PM  
Can I get a GO LIONS?
Hell can't even get one of THOSE in FORD FIELD!
Detach

Jan 22 @ 3:00AM  
I thought the Chicago Bears were started so that every other team in the league would at least have one guaranteed win. Who would have thought that they would make it to the superbowl?

Anyway, I'm glad the Patriots are out. That would have made for a boring lineup.


Go Colts!
wtxman

Jan 22 @ 6:40AM  
Grossman will choke in the biggest game of his career, Manning will again shine like yesterday. Final score. Colts 27; Bears 24.
veeruinus

Jan 22 @ 7:42AM  
Too bad Pats dint play well enough.
TomJ4458

Jan 22 @ 5:56PM  
Yeah, what he said. While I admire the Pats and what they've been able to do given this new order of free agency and parody, I too am damn glad that it isn't them going to the Super Bowl again. Now if only the officials will quit trying to determine the outcome and let 'em play the game!
dulsinea

Jan 24 @ 10:55AM  
STEELERS all the way, but I'm glad the Pats lost and I'm now rooting for the Colts.....

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
HA!!!!