AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

Age and Aging!!!!

posted 6/20/2011 1:05:55 AM |
0 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
  onehornytoad69

I'm gonna be 52 yo in a few months!
Man that..... Fucking SUCKS!!!!!!!!
If you could look inside my Soul...You would see that I'm much younger than that!!! My Body isn't that old ..even...
Some say I don't look near that old....but.. "I" ..is..that old!!
I had a 23 yo Doll baby....try to get me to go out...2 different times! (Guys can you ll say Dumb ass at the Same time plz! )

When I look in the Mirror some days...I'm asking myself...where did this Old man come from!!! WTF?
I don't feel OLD......... I frigging hate it....!!!
I'll not even get into trying to find a Job..being "This Old".....
No,... I don't wanna be Young....I just don't wanna be "This Damn Old"....
Does anyone else feel this way?
Are You "Much Too Young To Be That Damn Old"?

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by onehornytoad69:
New Songs...
Old Bloggers VS New Bloggers!
Wanna Talk Too Someone Here.... Via Phone?
Whats The Worst Sex..You Have Ever Had?
OHT Tip Of The Year!!!
Age and Aging!!!!
Happy "Farters" Day.............!
So... What The Hells Going On Around Here?
Questions I have for You peeps.......
Honey I'm Home!!!!!


Comments:

post a comment!

Wordsofwit

Jun 20 @ 1:09AM  
I was a few years ago. Now, I just accept it
Blueyesprkln

Jun 20 @ 1:13AM  
I just had a birthday, so I know what you're going through. lol Some days I feel a hundred, other days I feel 30 and some days I feel my real age. Which as of last week was 51.
onehornytoad69

Jun 20 @ 1:24AM  
Happy Belated Birthday Blueyesprkln!
Great to see ya!!!!
flavorbuster

Jun 20 @ 1:28AM  
I'll be 45 in October & feel as old as a fucking stubborn old goat but I'll keep kicking until it's my time.
40DWM

Jun 20 @ 4:02AM  
Getting older ain't for wimps. This crap, hurts...
1bunny629

Jun 20 @ 9:15AM  
I have chiggers...... ...Happy Belated Birthday Blue!!!!...I feel old sometimes, but usually just when I work all week and am tired and can't get the energy to do what I need to do around the house...or, when the men that come to my bar comment on the pretty girls I work with and which one do I think they should hit on.... ...How do I handle that??? With grace and ease...I am mature.
Want to know what I really think??? When the men ask me that, I really want to say...good luck boozoo...if I think you're crase they will too!
Be kind to yourself today !
RevDocLove

Jun 20 @ 9:47AM  
Gettin' old ain't what it's cracked up to be
but it beats the shit out of the alternative..

Live your life like there's no tomorrow
Fuck 'em all...but six..Save them for pallbearers

HAPPY BIRTHDAY BLUE EYES
Do they cry in the rain ?
somnium

Jun 20 @ 1:28PM  
HAPPY BIRTHDAY Blueyesprkln!

I feel old when I get up in the morning but, after a shower, I'm good to go!

After all..., I can still press 170lbs... when I get up... and stand up on my feet... OR, is that not the same thing?


hog77297

Jun 20 @ 1:44PM  
Damn Toad I'll be 64 on the 22nd. and I don't let it bother me! I hsve seen alot of things and have had alot of fun. I wouldn't give up any of my years and hope to have another 20 or so and plan eoenjoy them all!
You shoud see the old man in my mirrow! He's old and wrinkled from all the long roads and hard times but I have enjoyed them all!
goodlittleangel

Jun 20 @ 5:56PM  
happy later b-day.... i beleive you are as old as you act, and feel..... I bet you are really 23..... hope you had a good one!
Wordsofwit

Jun 20 @ 7:06PM  
Well, shit happens, and you don't know when. When I was younger I could easily differentiate between a shit and a fart. Now it is a gamble in the determination. You learn to never trust a fart.

When I crossed the line into the fifties, my dick was only interested in peeing. Now at sixty, the phallus of bygone glory doesn't even give me notice on urination. Obviously what used to be mt reliable good time buddy and trustworthy friend is now a hanger on that can't be relied on.

casuallylooking

Jun 22 @ 5:26AM  
Definitely too old to be losing sleep.....going back to bed and see if I can find it now.
KnightsSearch

Jun 23 @ 5:50PM  
Age is nothing more than a date on a calander .. but some times calanders lie. age makes us feel ways we dont want to feel makes us moan and grip and hurt in places where we didnt even know we could hurt in these places LOL
would love to know what I know but stay at about 30 instead of 49...

Happy belated b-day

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
Age and Aging!!!!