AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

I have decided

posted 6/10/2010 2:59:35 PM |
0 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
  sugarnspice005

Yeah, I know...scary huh?


Today, after going around the whole perimeter of my yard, and along the outside perimeter of my house with the weed trimmer, and then, mowing the lawn. Oh yeah, forgot to open the gate to the fence before starting, so when time to go to front yard, had to shut off lawn mower, open gate, restart mower in order to finish. Anyway....after all of that "fun"....I got to thinking how much nicer it would be to let someone else do all of that work and I can just sit back and enjoy the beauty of the yard. Yep, it would be so nice. And someone else can take over shoveling/clearing the driveway, salting the walk and such. Yep, would be so nice. So...I've decided.

That by the time I have no more dogs or cats.....I will have this house halfway paid off....and I'm going to sell it and buy me a freakin condo, pay the association fees and let someone else do all of that stuff!!!!!!!!!! I'm thinking maybe a 2nd floor with a balcony where I can by those hanging flowers in a basket and that will be the extent of my "yard work". What do you all think? Good plan?

I do know one thing for sure...as much as I love the shepherd and lab breeds, next time I get a dog, it's going to be no bigger than a Boston bull terrier. And it's going to be only ONE dog. I love these dogs, but oh man...mowing the lawn around those land mines can be......well........shitty. I need to get a new scooper since Buddy got a hold of the other one and proceeded to use it for a chew toy. Ah yes.....the day in the life of my 5 dogs. They are so lucky I think they're cute!

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by sugarnspice005:
For all the Dad's in Pervia.......
It's so simple to read.....
My adventure in mowing the lawn
Name that movie
AMD Week in Review
I have decided
OMG!!! Stop the presses!!!!!! Big news!!!!!
Update on "Heads Up" blog
AMD Week in Review
Head's up everyone


Comments:

post a comment!

StraddleMyNose

online now!
Jun 10 @ 3:26PM  
Shame on you. Cutting grass is very relaxing!
Wordsofwit

Jun 10 @ 3:27PM  


I'm going to sell it and buy me a freakin condo

I have absolutely zero interest is sharing a wall with anyone, much less my ceiling being somebody else's floor. That is too much risk of complexity for my space being violated. Additionally, I want to be in charge of my property in all decisions and not at the mercy of some contractor that I can't fire if I don't like the performance.

it's going to be only ONE dog.

Two is less than one as they keep each other company when I am gone, busy or not interested in canine companionship at a particular point in time.

mowing the lawn around those land mines can be......well........shitty.

I let the mower grind them up and all is well. It is only a problem for the flies. In so doing, the stink stops and decomposition increases. The key is to not step in the canine claymores or run over them with the lawn mower wheels.




40DWM

Jun 10 @ 3:36PM  
Ahhh, the joys of home ownership.

Might be more of a pain, but get you some fella to do the yard work. Might be some other 'bene's in it for ya too.....
1bunny629

Jun 10 @ 3:44PM  
Bostonbull terriers snore.....might as well get a man...nip it all in the bud...or a yard boy..... ...what ya gonna do with all your spare time???? ....
Wordsofwit

Jun 10 @ 4:22PM  
Bostonbull terriers snore

You got that right! All short snouted dogs do like English bull dogs and pugs. Manfred farts (they are rank and he follows me around) and Deirdre belches (loudly and frequently).
zaralyon

Jun 10 @ 4:58PM  
LOL that is a big part of why I live in a second & third floor apartment, i don't have to mow, and any shoveling is minimal!
RJ53

Jun 10 @ 5:18PM  
and I'm going to sell it and buy me a freakin condo, pay the association fees and let someone else do all of that stuff!!!!!!!!!!

My plan exactly!!! Having a yard is highly overrated and I could care less about sharing a wall with neighbors. They don't bother me and I won't bother them LOL And the mieghbors usually do not bother me.
theSkwirl

Jun 10 @ 5:43PM  
Bostons are also hyperactive and easily freaked out.

Anyway.. yeah.. I feel ya. After thirty some odd years of having to shove all the snow etc... I'm ready to call it quits. Part of the reason why I live in an apartment.
1bunny629

Jun 11 @ 3:08AM  
I miss Mr Beau Diddley...he ate the other 2 ups poo and I didn't have to worry. I think he ate his own too...what a life!

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
I have decided