AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

Name 5 People From AMD...

posted 1/15/2010 10:09:13 PM |
4 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
tagged: fun, game, amd
  KitKat25

Come on Pervia...let's play!

You've taken a cruise ship to some exotic location and its hit rough waters. Before you know it, you find yourself stranded on some faraway deserted island without any help in sight.

Of the people on AMD, what 5 people would you want along for the ride?

Bonus Question:

What 2 items would you have to have with you on this island?

Note: Food, water, shelter, clothing, tools, and first aid are not an issue.

The 5 people I would choose from AMD are:

1. Tassie1 (A go-getter along with a good sense of humor is a great combination.)
2. WoW (A very resourceful person would definitely be needed.)
3. DarkNightWalking (A MacGyver-type would definitely come in handy.)
4. 1bunny (A sense of humor would be paramount and she has this in spades.)
5. Skwirl (She would keep everyone in line so there wouldn't be a mutiny.)

The items I would have to have are a brush (hey...I have long hair) and sunscreen.

Your turn...

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by KitKat25:
What Are You?
What's Your Quirk?
What Piece of Clothing Makes You Feel Super Sexy?
What's Your Favorite Car Game?
Do You Wear Pajamas When You Sleep...Or Do You Sleep Nekid?
Name 5 People From AMD...
Is the Lack of Oral Sex a Deal Breaker?
What's Your Favorite Tom Hanks Movie?
What Are Your Favorite "Weird" Food Combination(s)?
Which Would You Give Up For 3 Years?


Comments:

post a comment!

drcocktail87

Jan 15 @ 10:35PM  
None and swim fins....lol
TexasRacer

Jan 15 @ 11:06PM  
PinkToeNails
texasgirl99
donnagrneyes
RevDocLove
aspiringwriter


I know, the guys are kinda of gay buy I these guys will keep th man in me. And don't phaciing intemperate that anything different. These guys think.
MsHelle

Jan 15 @ 11:25PM  
1. YNot
2. DarkKnightWalking
3. Skirl
4. Luna
5. Sunshine

A sunshade tent / A trunk with Father Max, Borty and Shawn in it. Gotta have my pervian giggles!!

Helle
KitKat25

Jan 15 @ 11:36PM  
A sunshade tent / A trunk with Father Max, Borty and Shawn in it. Gotta have my pervian giggles!!

MsHelle: Smart girl. I love the way you included more AMD'ers than the allowed 5 in a trunk...very clever indeed.

These guys think.

TexasRacer: I agree...RevDoc and Aspiringwriter are great thinkers.
needsomenow789

Jan 15 @ 11:55PM  
"a case of Bud and anyone who doesn't drink......
aspiringwriter

Jan 16 @ 12:13AM  
aspiringwriter
I know, the guys are kinda of gay

Did I just get called kinda gay?

A sunshade tent / A trunk with Father Max, Borty and Shawn in it. Gotta have my pervian giggles!!

Awesome answer....


I don't know who I would take for the 5. I always have problems with the questions. I mean if I like somebody I wouldn't want to get them stuck on a deserted island.

For the items, how about a plane with enough fuel to get back home.
selectusername

Jan 16 @ 1:35AM  
Hell, there are only about 5 active

female members so the choice shouldn't be tough!
selectusername

Jan 16 @ 1:40AM  
On second thought, I would just invite 1Bunny but she would turn

me down so I'd stay home and order Chinese!
1bunny629

Jan 16 @ 3:06AM  
@ Select....eat all the chinese ya want...I won't care....and for you Kit, thank you...funny is good and since I was never included in the threesome choices I will pick Me, Me, and Me! ...oh, and what would I want with Me? A shark that is fond of men with fins, and a really sharp knife. hmmm...whoelse would I want with me?...you Kit, cause you would laugh with me, and anyonelse????? nope...let the shark be my fifth choice and after he skims clean the man with fins....we will eat him!
onehornytoad69

Jan 16 @ 6:29AM  
was never included in the threesome choices
I did comment That I would never tell...so...ummmm I'm still not tellin...

I would like a Very Large Keg of Beer..in a solar powered Chiller....and a Sturdy Mug....with five ppl...that didnt't Drink!
RevDocLove

Jan 16 @ 7:54AM  
I don't know anyone personally so it's difficult to make a choice..
But, if I had to go with online personalities..
I prefer humor mixed with personality..

Skwirl
Kat
Pinktoenails
Tassie, because I've known him for years. .
TexasRacer

I'd want shark bait so most of you know who I'd pick for that..
Plenty of sunscreen
Sunshine79

Jan 16 @ 8:03AM  
Wow, this is a toughy.

5 peoples----

1Bunny (she's gotta be my soul sister, lol)
Surv & Leonidas (gotta have something to look at )
Drcocktail (I think he could use a vacation)
Softtouch- (she can tell good stories)

Man, this was kind of hard. I rather just be stuck on an island with all of AMD and name 5 people to kick off, lol

What would I bring? A boat of course!!
PinkToeNails

Jan 16 @ 8:07AM  
hmmmm... hard question! There are so many here that I would like to be stranded with....

Sunshine (for the laughs and the highs)
DMBchick (for the highs, as long as she doesn't bring any DMB cd's..lol)
Revdoc (cause he makes me laugh too)
sugarandspice (she's fun and she'd keep us up to date on any happenings on the island)
fortysixandtwo (gotta have some good sex while I'm there and he has good smoke)

Can I have more people!??!?
ShadowMale

Jan 16 @ 8:58AM  
@ Select....eat all the chinese ya want...I won't care....and for you Kit, thank you...funny is good and since I was never included in the threesome choices I will pick Me, Me, and Me! ...oh, and what would I want with Me? A shark that is fond of men with fins, and a really sharp knife. hmmm...whoelse would I want with me?...you Kit, cause you would laugh with me, and anyonelse????? nope...let the shark be my fifth choice and after he skims clean the man with fins....we will eat him!

I think I'll go with that as well. On sesond thought, got room on the island for a shark cook bunny? I'll bring the cajun spices.
dmbchick420

Jan 16 @ 9:26AM  
Hmmm....okay.....

It's too hard to come up w/ only 5!

I need a couple hot ladies that like to smoke - PTN and Sunshine.

DKW because I just think he'd come in handy, like Kat says, with his military background.

Rev because he's funny and would keep everyone's spirits up.

I need a hot man on the island...Surv.

Two items....flint for fire and water!

PTN - I'll leave the DMB CDs behind....we can all just make our own music
drcocktail87

Jan 16 @ 11:53AM  
Sorry I couldn't find 5, but you did say Pervia and that automatically eliminates me, thank goodness. Now if you'd like 5 from AMD, I'll be glad to participate.
1bunny629

Jan 16 @ 12:37PM  
...
think I'll go with that as well. On sesond thought, got room on the island for a shark cook bunny? I'll bring the cajun spices
...sorry Shadow, if I had to pick a man, I would go with Sunshine. She and I could at least pretend and neither of us would get mad at the other over who would be on top more often!
Looking4ever

Jan 16 @ 1:19PM  
I want to thank all of you for not choosing me. I don't think I could handle being stranded. However, one never knows and I hope to never find out!
sugarnspice005

Jan 16 @ 1:46PM  
PTN
dmb
sunshine
Ynot
Rev

portable radio and cd collection
ShadowMale

Jan 16 @ 4:21PM  
...sorry Shadow, if I had to pick a man, I would go with Sunshine

I take no offense. At this point, I think I'd like an island to myself, and all I need is a good knife. I'll make the rest as I go. I like primative camping anyway.
Dione

Jan 16 @ 4:26PM  
I want to thank all of you for not choosing me.
You are all doing yourself a huge favor because I'm bossy, impatient and a wise ass! I'd be voted off the island IF I were lucky, but I'd probably end up being shark bait—LOL!!!
drcocktail87

Jan 16 @ 4:56PM  


...sorry Shadow, if I had to pick a man, I would go with Sunshine

Ouch!
Sunshine79

Jan 16 @ 5:31PM  
sorry Shadow, if I had to pick a man, I would go with Sunshine

Bunny, lol

Ouch!

You guys are killin' me now, lol
StraddleMyNose

Jan 16 @ 6:55PM  
A trunk with Father Max, Borty and Shawn in it.
ShadowMale

Jan 16 @ 7:57PM  
Ouch!


I change my answer. I'd pick drcocktail. He does seem to need the vacation.

Come on little buddy... lets go kill some sharks.
PinkToeNails

Jan 16 @ 8:03PM  
Sorry I couldn't find 5, but you did say Pervia and that automatically eliminates me, thank goodness. Now if you'd like 5 from AMD, I'll be glad to participate


Well then.. participate!!
KitKat25

Jan 16 @ 8:04PM  
I change my answer. I'd pick drcocktail. He does seem to need the vacation.
Come on little buddy... lets go kill some sharks.

Shadow...yanno, it's not nice to use your little buddies for shark bait.
KitKat25

Jan 16 @ 8:08PM  
Sorry I couldn't find 5, but you did say Pervia and that automatically eliminates me, thank goodness. Now if you'd like 5 from AMD, I'll be glad to participate.

Cocktail...you need to read the blog again. I said...

Come on Pervia...let's play!

You've taken a cruise ship to some exotic location and its hit rough waters. Before you know it, you find yourself stranded on some faraway deserted island without any help in sight.

Of the people on AMD, what 5 people would you want along for the ride?

So...are you gonna participate?
ShadowMale

Jan 16 @ 8:12PM  
PinkToeNails

Jan 16 @ 8:13PM  
Sorry I couldn't find 5, but you did say Pervia and that automatically eliminates me, thank goodness

Besides... this IS Pervia.... and well.... you're here everyday dr.... so you are considered a Pervian....
KitKat25

Jan 16 @ 8:30PM  
...sorry Shadow, if I had to pick a man, I would go with Sunshine. She and I could at least pretend and neither of us would get mad at the other over who would be on top more often!

bunny: I'm so confused...is Sunshine really a man? Does Sunshine KNOW she's a man?

You are all doing yourself a huge favor because I'm bossy, impatient and a wise ass! I'd be voted off the island IF I were lucky, but I'd probably end up being shark bait—LOL!!!

Dione: So that would make you the big B right? Hey, I meant BOSS...not B****!!!

I would like a Very Large Keg of Beer..in a solar powered Chiller....and a Sturdy Mug....with five ppl...that didnt't Drink!

OHT: Good luck finding 5 people who don't drink...and who you just happened to be stranded on a deserted island with.

On second thought, I would just invite 1Bunny but she would turn
me down so I'd stay home and order Chinese!

Select: You have a great idea...I love Chinese food. Hmmm...maybe I'll get L4E and Dione to help me crash Select's dinner time. I would hang out with all of them while eating Chinese food and watching the news about all the lost AMD'ers.
theSkwirl

Jan 16 @ 8:52PM  
Hmm ok, people.. only five?

1. Ynot: anyone who can bench press a buick has got to go with us.
2. KitKat: She's creative and that's a wonderful trait when building a society.
3. DKW: There are bound to be trolls wherever we land.
4. L4E: Tough woman.. I want you on the island... gotta have da lubs interest.. you can be Ginger.
5. Everyone else I can stuff into a trunk with Borty and Purple.

What would I want that was not a tool, food, shelter etc? Umm how about a guitar. Some super glue.. ummm hmmm.. yeah that's all.. I'd be perfectly happy to stay there.. ohh Paper and pencils!
1bunny629

Jan 17 @ 3:07AM  
HA!....no...Sunshine is not a man, but I would rather hang out with her and pretend she is than most men that don't know how to begin with.
Sunshine79

Jan 17 @ 3:29AM  
Shadow...yanno, it's not nice to use your little buddies for shark bait.

She's got a point there, lol
dmbchick420

Jan 17 @ 8:05AM  
*smacks forehead*

I goofed on the 2 items...food & water not being an issue. Can I just replace my 2 items with 2 people? I need L4E and Skwirl too
RevDocLove

Jan 17 @ 9:24AM  
First, I'd like to thank those who chose me..It would be my pleasure..
Don't know about you Tex..You ride funny lookin' bikes and your momma dresses you funny However, all that blue leather might scare off the cannibals
KitKat25

Jan 17 @ 9:23PM  
KitKat: She's creative and that's a wonderful trait when building a society.

Skwirl: Oh you have no idea how creative I can be.

I goofed on the 2 items...food & water not being an issue. Can I just replace my 2 items with 2 people? I need L4E and Skwirl too?

dmbchick: Absolutely! I'm actually quite surprised that I didn't get more "sneaky requests". I love how Skwirl and Halle snuck more peeps on the island in a trunk.
Very kewl indeed.

You ride funny lookin' bikes and your momma dresses you funny However, all that blue leather might scare off the cannibals.

LMAO @ RevDoc!

Thanks for playing with me Pervia...and thanks so much for all the fun comments.
andy614

Jan 18 @ 4:53PM  
Me
Myself
I
Him
Her
There...that's 5
lunanegra

Jan 18 @ 5:35PM  
I can't choose, I like you all.

I would say 'feminine hygiene product', but its too easy to take a swipe CockintheTail
RevDocLove

Jan 18 @ 6:47PM  
Can I just take two on a Florida vacation??
I'd pick cocktail and riverrat to go water skiing in the Everglades
Behind a slow boat..
Down here, we really call that trollin' for gators..

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB02
Name 5 People From AMD...