AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

Coupons Texted To Your Phone?

posted 1/3/2010 8:04:47 AM |
0 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
tagged: fuck, news, sunshine
  Sunshine79

Coupons being sent to your cell for fast food?? Wendy's has started a program up North. You sign up with your cell # & they send scannable UPC's to your cell phone for you to show the cashier.

Would this be something your interested in?

Where would you want coupons to besides Wendy's?

Full Article Here

Anybody wanna fuck?

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by Sunshine79:
GO COWBOYS, GO COWBOYS, GO COWBOYS!!!
Hello theres a billion porn sites out there go jerk off of free
Repost, But It Makes Me Laugh Every Time
Expressions Explained
A Lesson From Geese
Coupons Texted To Your Phone?
How'd You Get Here??
Sexy Ears!
Talk About A Shitty Economy!!
Could You Say No??


Comments:

post a comment!

ynot7769

Jan 3 @ 8:47AM  
they'd prob send me cupons for shit i can't/won't eat..other then that i'd not care..IF i signed up....think Apple Bees will do one on steaks
Wordsofwit

Jan 3 @ 9:24AM  
Would this be something your interested in?

No, I would rather print anything up I found online when I was interested. Being bombarded with text messages is not anything I want in my life as it is, let alone advertising. Too much like phone solicitation to me!
sugarnspice005

Jan 3 @ 9:33AM  
Yeah, what he ^^^^^^ said. I wouldn't want my phone bombarded with text messages.
LilGriz

Jan 3 @ 9:35AM  
First it would be Wendys, then they would sell the number to ????

Been waitin to
somnium

Jan 3 @ 12:35PM  
Already bombarded with ads on TV, radio and my PC! doing that would just add more crap I don't need! It would end up like subscribing to a magazine- subscribe to one and you end up subscribing to all of them! The article says: "Wendy's new program is an 'opt-in' promotion!" How long before you end up having to 'opt-out', to 'unsubscribe' from each advertiser, flooding your inbox? And who's paying for the cell time used for these messages? I hardly think my carrier is going to let the ads be cost-free, out of the goodness of their heart! A couple of ads, is not a problem- but getting flooded with them, could be an expensive problem IMO! If this is successful, it'll be just like your email 'inbox' full of junk mail everyday! No thanks!!!

If any of you remember before cable actually came into existence, one of their main selling features was: "no commercials"- now look!! Same as the state lotteries- "the money will go to the schools", whom BTW, are still screaming for money!

JMO


ksk72

Jan 3 @ 1:16PM  
I wouldnt want just anything sent to my phone but if I signed up for it then its ok. I already have an app on my phone that gives me local sale and coupon info. Always has free codes for the redbox movie rentals which I use all the time.




Just did he literally grabbed me in the middle of typing this comment. Threw me on the bed. Had his way with me and then told me I could go back to bloggin so hot when he does that
1bunny629

Jan 3 @ 1:48PM  
Nope...not even a bit entertained by this idea. I really try never to go to fast food places. Besides I think I would find it annoying. Only my close friends and family have my number and texting is something I only like occuring from happy people, not advertisements.
Sunshine79

Jan 3 @ 1:50PM  
I hate getting texts from the phone carrier your with advertising specials.
StraddleMyNose

Jan 3 @ 3:13PM  
My cell is made for talking on, nothing else...
KitKat25

Jan 3 @ 7:55PM  
I hate getting texts from the phone carrier your with advertising specials.

Yeah...I didn't give them permission to do this when I signed their "rip-off" contract.

Coupons sent to my phone? Hell no...what a pain in the arse.
scotsavant

Jan 4 @ 8:53AM  
Nope, the only coupons I want texted to my cell phone would be redeemable for the closing line of all your blogs...
dmbchick420

Jan 4 @ 10:58AM  
Nope, the only coupons I want texted to my cell phone would be redeemable for the closing line of all your blogs...

Oh....I like that answer

I don't eat fast food. I'll pass on the thousands of cows ground into one patty along with the E. coli mixed into it

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
Coupons Texted To Your Phone?