AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

3's Company

posted 12/15/2009 3:47:20 PM |
0 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
tagged: fuck, fun, tv, sunshine
  Sunshine79

This is a show I really love. John Ritter, may he rest in peace. He has made me laugh so hard over the years of reruns. I just stumbled upon a recent picture of Joyce DeWitt (Janet) and I gotta say, she still looks damn good!!

Which gal on that show was your favorite? Suzanne Somers, Joyce Dewitt or Precilla Barnes??

Which Mr. Roper/Mr. Furley did you prefer? Norman Fell or Don Knotts??

Anybody wanna fuck?

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by Sunshine79:
Home Economics For Men
Neighborhood BBQ!
CHRISTMAS CAROLS FOR THE PSYCHOLOGICALLY CHALLENGED
'Twas the Internet Night Before Christmas
Reindeer At Bunny's Bar
3's Company
Unavoidable Laws of Life...
A Banana & A Vibrator......
What's The Difference......
Necessary Information For The 40 & Older Crowd


Comments:

post a comment!

StraddleMyNose

Dec 15 @ 3:53PM  
You left out that tall blonde chick who was accident prone.

Precilla Barnes
I liked this one. I thought that she was hotter than the other chicks on that show.

Which Mr. Roper did you prefer? Norman Fell or Don Knotts??
I thought that you watched the show? Actually, Knotts played Mr. Farley (different character).

shewolf53

Dec 15 @ 3:54PM  
I liked Norman Fell as Mr Roper as I was never a fan of Don Knotts. I preferred Joyce because she never had to play into a stereotype to be funny.
sugarnspice005

Dec 15 @ 4:02PM  
I loved 3's Company. That was one of my favorite shows. My favorite was Priscilla Barnes, her character, Terri, was a riot.

As to my favorite "Roper", I liked the original Mr. Roper, Norman Fell.

btw...my favorite character on the show was Jack.
StraddleMyNose

Dec 15 @ 4:07PM  
Knotts played Mr. Farley
Oops, that should read Mr. Furley. lol
McBunman

Dec 15 @ 4:26PM  
It is funny now to watch an episode of that show and to think at the time it was considered very risque. It could play on ABC Family Channel nowadays.
scotsavant

Dec 15 @ 4:42PM  
You're right...she still looks damn good. In fact, she looks downright fuckable. So, since you wanna fuck and I wanna fuck, if we can get her lined up, we'd have a fucking threesome! Huzzah!
Leonidas100

Dec 15 @ 5:08PM  
Gotta go with Priscilla Barnes and Norman Fell.
I always thought Suzanne Somers was overrated looks-wise anyways.

I grew up watching that show as a kid in the 80's.
I never really understood what was going on, but I always enjoyed the hijinks/ physical comedy.

I didn't find out until I was in my 20's that the whole premise of the show revolved around the farce that Jack was pretending to be gay in order to live in the apartment...lol...I guess I didn't get the memo on that one
SpunkyRed

Dec 15 @ 5:21PM  
Joyce DeWitt, Don Knotts
casuallylooking

Dec 15 @ 6:48PM  
I'm not sure I actually had a favorite, I just liked the show.
DesertSmile

Dec 15 @ 8:59PM  
Oh she still looks perky...good for her !!
3zcumpany

Dec 15 @ 10:13PM  
That show ROCKS!
mrknowuwell

Dec 16 @ 1:37AM  
she looks damm good cuz of the new plastic...thanks doc 90210
rnj1013

Dec 16 @ 3:50AM  
You left out that tall blonde chick who was accident prone.


That was JenniLee Harrison. She was a scratch n sniff centerfold in Hustler back in the day
Wordsofwit

Dec 16 @ 4:12AM  
Didn't care for the show.
flavorbuster

Dec 16 @ 8:07AM  
Stanleys old lady ...
flavorbuster

Dec 16 @ 8:41AM  
Stanley would never be in the mood to give her any & she was always in the mood to get some so I bet that redhead had some fire in that old coochie. I would have drilled that ass but that's just me.

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
3's Company