AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

Wink Spree

posted 10/28/2009 2:00:31 PM |
1 kudogive kudos what's this?
    report abuse
tagged: fuck, sunshine, funny

Sorry, I just had to do it!!

Love you all!!

Anybody wanna fuck???

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by Sunshine79:
Men Vs. Women
Accidents Happen, Right??
Octomom's Halloween Costume
Perfect Wife???
Wink Spree
Shortest Books Ever Written, LOL
Gotta Love Blondes!
Wife For Sale!
Nasty, Evil, Satanic Sex!!


post a comment!


Oct 28 @ 2:07PM  
I got mine!

Wanna fuck? Believe it or not, no. I just want all the aches and pains and fever to go away and get one good night's sleep. Um, if you have a house cleaning fairy you can spare for a few hours I would take you up on that!

Oct 28 @ 2:29PM  

And of course...

Then I'll clean Looking4's house and come back and...


Oct 28 @ 2:49PM  
fucking is illegal or i would. punishable by being roasted on a spit
and cooked alive. communist/mafia/muslim laws have been passed
which have made everything you can possibly think of, illegal/immoral/fattening
or causing cancer. so.....a toast to the post of the coast, yours. i'm still
laughing. laughter therapy, great book by norman cousins. he laughed
himself well. guffaw or titter.

Oct 28 @ 2:49PM  
Right back atcha Thank you and I needed that....well I need more but......

Oct 28 @ 2:54PM  
I got mine!

Oct 28 @ 3:21PM  
Thanks honey bunny! Got my you and am glad to hear your Mom is on the mend!

Oct 28 @ 3:50PM  
right back at you

Oct 28 @ 3:58PM  
Then I'll clean Looking4's house

Oh, could you hurry? Please? It's driving me batty!

Oct 28 @ 4:47PM  
Thanks, baby!

Oct 28 @ 5:03PM  
Nothing like some sunshine in my box, hurf hurf

Oct 28 @ 5:20PM  
Me 2

Oct 28 @ 5:34PM  
Hey, thanks for the wink sexy- right back at ya!


Oct 28 @ 6:42PM  
Back at ya'!
Sure..Fia mea

Oct 28 @ 6:55PM  
Yep, I got mine

Oct 28 @ 8:48PM  
I got mine too! Thanks Megan!!!! You've got one coming your way too!!

Glad mama is doing good!!!


Oct 28 @ 8:50PM  
Got mine!!!! and YUP>>>>YUP>>>>>>YUP I do ...I do!!

Oct 29 @ 1:14AM  
I looked and looked. I guess mine got lost in the mail.

Oct 29 @ 1:33AM  
Shit....I feel stupid. I sent you a big long msg asking why you winked at me.
I check msgs before going to the blogs.
I know.....I'm a dork!
But thanks!

Oct 29 @ 1:40AM  
Woohoo...I got my wink.

Thanks brightened my day...umm...I mean night.

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2015 Online Singles, LLC.
Wink Spree