AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

Very Straddlesque....You've Been Warned!

posted 5/5/2009 6:06:11 PM |
2 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
tagged: sex, funny, cum, straddle, sunshine
  Sunshine79

I was at Big Boy's eating lunch today. I ordered a "Slim Jim" sammich and fries.
I noticed when my friends burger came, there was a side of mayo in a little cup. I asked if I could have it to dip my fries into. YUM!

As I'm dipping my fries into the mayo, Straddle pops into my head. I can actually imagine him sitting across from me asking me if I'm enjoying dipping my fries.....into his cum!! Yes, this is going on in my head and I can't stop it.

I'm giggling as I'm dipping my fries and my friend wants to know what's so damn funny. I tell her, she doesn't want to know.....LMAO!!!

Would any of you dip any type of food in the opposite sexes cum and eat it??

Oh yeah, Anybody wanna fuck?

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by Sunshine79:
Daddy Issues?? (RANT!!)
HELP! What Would You Think??
To All The Mommas!!
Speaking Of Motorcycles.......
Women Funnies!
Very Straddlesque....You've Been Warned!
What?? You Guys Are All Intimidated By My Giant Cock??
What Color Are Your Nipples??
Scented People??
Stale, I know....but fuckin' funny!!


Comments:

post a comment!

onehornytoad69

May 5 @ 6:16PM  
Only if I personally.....Caught her Drippings in that lil cup!!!
flavorbuster

May 5 @ 6:18PM  
Straddle will be pleased with your thoughts .............. To kill two birds with one stone pull the cucumber out I'll eat it
Cootiesprayer

May 5 @ 6:25PM  
heck yeah , why you offfering?
paulywalnuts

May 5 @ 6:52PM  
Sunshine and Straddle......."The Dynamic Duo"
JustLusting4u

May 5 @ 7:07PM  
somnium

May 5 @ 7:16PM  
Ohhh Hell yes! If I could find a lady willing to give me hers!

why you offfering?

Unfortunately, Cootie beat me to the punch!

Cootiesprayer

May 5 @ 7:24PM  
i am so sorry somnium, I will gracefully bow out so you can ask oh so graciously for out ladies hand chuckle. JK sunshine :)
Lisa46

May 5 @ 7:37PM  
Yep you've been around Straddle way to long
dmbchick420

May 5 @ 7:57PM  
LMAO
StraddleMyNose

May 5 @ 8:05PM  
So, what you're saying is that you would love to eat my cum with anything. Help yourself to me. Here's a kudo!
rdsingle

May 5 @ 8:08PM  
Atready benn there done that.
Yes always want to.
JustLusting4u

May 5 @ 8:12PM  
I was just thinking it was a good thing your werent eating Tomato soup
longhorn386

May 5 @ 8:38PM  
I eat pussy and fuck before breakfast. I eat pussy after lunch and then really fuck her good. I eat pussy after dinner and fuck again. Call me crazy but I like my food separate from sex, not really into that kind of combo. I don't think about food when horny and having sex.
Lisa46

May 5 @ 11:14PM  
I was just thinking it was a good thing your werent eating Tomato soup


OMG he does know Straddle
surv6969

May 5 @ 11:33PM  
Hmm.......What would go good with Sunshine's cum? A Sunshine Sunday
JustLusting4u

May 5 @ 11:53PM  
lol is it soup yet
tassie1

May 6 @ 12:39AM  
can I dip sunshine in mayo
Cootiesprayer

May 6 @ 7:10AM  
can I dip sunshine in mayo

Hey now! get in line I am 1st , then it's Mr. Somnium , then you may have a taste Sir. Tassie 1 ....
dmbchick420

May 6 @ 9:51AM  
I was just thinking it was a good thing your werent eating Tomato soup

I almost spit out my coffee when I read that!!!

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB02
Very Straddlesque....You've Been Warned!