AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

We lost the heat wave....

posted 1/16/2009 10:20:28 AM |
1 kudogive kudos what's this?
    report abuse
tagged: mama, cold
  themama

I hope everyone made it through the night with no problems...
Here in Ohio it is a lovely -13 wind chill is -31.. that is just way to fucking cold for me...
only gonna be a high of 8 today.. This is hopefully the last day for this we go back up to a normal 20 by tomorrow..
Our sliding glass door the night before only had a little bit of ice on the inside.. This morning it is all the way up the doors..
Gonna take all day long to melt it...lol
This weather is even way to cold to have any fun to get nice and warmed up...


Everyone stay nice and warm today...

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by themama:
For you who wanted a full pic...
Choke your chicken????
Mama is alive and back...
What are your secrets!!!
Getting found out....It is so funny...
We lost the heat wave....
Out with the old...
Why do men feel sleepy after sex....
have you ever been found out?
sitting here thinking..........


Comments:

post a comment!

featherone

Jan 16 @ 10:25AM  
and i was thinking of going swimming too!
paulywalnuts

Jan 16 @ 10:25AM  
You are not alone........Wind Chill -10 / -20 here in upstate New York
dmbchick420

Jan 16 @ 10:26AM  
At least we aren't in Canada.....I heard it was minus 66 degrees in some parts there yesterday Could anything living even walk outside in that kind of weather??
theSkwirl

Jan 16 @ 10:31AM  
it was 27 at 5:30 but it's sposed to be 59 somewhen today.. I hope.. I wanna air this joint out.
Wordsofwit

Jan 16 @ 10:41AM  
It is 26 this morning in Dallas. I can deal with that for a while, but any colder for any length of time on a regular basis and I would have to move.
themama

Jan 16 @ 10:41AM  
Damn that is cold in Canada... I don't think any one could walk outside in that....
casuallylooking

Jan 16 @ 10:48AM  
but it's sposed to be 59 somewhen today
Sam, that wasn't even nice to do to some of us that are freezing with below zero temps and wind chills....but umm, can we all come camp out at you house til maybe March?
dmbchick420

Jan 16 @ 10:52AM  
it was 27 at 5:30 but it's sposed to be 59 somewhen today.. I hope.. I wanna air this joint out.


I'm jealous...

I would LOVE to air out my house...that won't be happening until let's see...maybe April???
soft_touch938

Jan 16 @ 11:29AM  
I just keep thinkin'.....six more weeks then maybe the worst of this extreme deep freeze will be behind us. Six weeks ain't so long...really. Considering I wonder where the last six weeks went to. We're halfway through January then get past February and although the weather won't be fun, we probably won't have to endure these sub-zero temperatures anymore. If we're lucky, even February won't be so bad.

Funny how this weather sure makes us appreciate the 20's......
themama

Jan 16 @ 11:29AM  
Got an update here.. We are now at 2 degrees...
themama

Jan 16 @ 11:45AM  
Yes only 6 more weeks..
But whats funny for us we are getting our Febuary weather now.. I hope we don't get any worse then this...
sugarnspice005

Jan 16 @ 12:39PM  
Only one more day of this then we get back up into the 20's! Right now, it's a "balmy" 7 degrees with a windchill of -10


REALLY impatiently awaiting Spring here!
NightOfOld

Jan 16 @ 1:47PM  

Awwww ; Come sit in my Hot Tub with me.
theSkwirl

Jan 16 @ 6:09PM  
Well it only made it to 49 today.. so they were off by ten degrees.. but I still got some air in this place cuz gawd people stink in a really short while yanno? And dogs.. ugh.

Sure CL come camp at my place.. I'll find a corner to tuck you into somewhere.
flavorbuster

Jan 16 @ 6:30PM  
All I can say is stay warm Mama
clickedanad2

Jan 16 @ 9:44PM  
same stuff here
18 or 20 below yesterday -
maybe 10 below now
windchill? - I dunno
wayyyyyyyyy friggin' below
this stuff sucks
justa_country_boy

Jan 16 @ 9:52PM  
Good thing for global warming or it would really be cold
Looking4ever

Jan 17 @ 4:41AM  
It was -18 here this morning (um, Friday) . Supposed to get as high as 28 on Saturday. Almost tropical!
Cootiesprayer

Jan 17 @ 8:01AM  
Okay I have the fire going in the corner. Anyone got the warm blankets & we can have a big slumber party at The mama's they say body heat creates more warmth right? Stay warm mama, i will send you some pictures that will get your blood flowing gimme a second.
Sunshine79

Jan 17 @ 11:21AM  
And I'm sittin' pretty in my 55 degree weather....Ok, I'll shut my mouth and walk away now....

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
We lost the heat wave....