AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

What's A Sure Way To Get You Off??

posted 10/11/2008 11:46:02 AM |
3 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
tagged: cum, sunshine
  Sunshine79

What is a sure way to get you off?? Ladies & men.

Is there a certain something that can be done to you that will make you explode with joy and cum??

For me, stimulating my clit with a vibrator and being fucked it s sure way to get me to cum the quickest......and not only cum, but squirt too!!

And as for oral, tongue & fingers.....that's the quickest way to get the same outcome as above.....Just your tongue won't work....I'll just lay there and enjoy it too much....LOL

So, what about you, what's that sure fire way to get you to cum the quickest, every time??

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by Sunshine79:
I'm Hungry.....
Why Do Men Name Their Penis?
Penis Shape Research
Bump........LMAO!!!
Things Got You Down?? Then Read Here.......
What's A Sure Way To Get You Off??
Top 10 Sexiest Men & Women
And Another Birthday Here Today!!!
We Should Torture Him Slowly.....
Banned....Damn I'm getting good at this!


Comments:

post a comment!

1bunny629

Oct 11 @ 11:58AM  
I hard full head cock rubbing and fucking my clit and teasingly slippin it in and out will bring me to a full explosion! Thanks for reminding me...
Wordsofwit

Oct 11 @ 12:03PM  
Right now, a woman showing up will work.
1bunny629

Oct 11 @ 12:08PM  
I am with Bruce on this one...except I want it to be a man! What if they just showed up like Girl Scouts...sellin cookies...so to speak! HA! LMAO! hell they don't even do that door to door anymore! I still wouldn't mind a box full of cock delivery!
kris83

Oct 11 @ 12:12PM  
Your blog gave me a bonner lol and there isn't just one thing that does it for me its a combonation of things. I love a girl with oral skills and having a girl who can really ride my cock oh and it doesn't get much better then having a girl bent over in front of me while I pound her from behind
ThePurpleProphet

Oct 11 @ 12:13PM  
I forget...it's been so long.
If you really want to know, you'll have to ask my right hand. Not my left hand though, it's too clumbsy.

For real...you have to play with my nipples, suck on them a little. Get me hard and then act wild. Be active, very active and I have a rough time holding out. Kissing makes me go faster also.


kris83

Oct 11 @ 12:14PM  
Bunny I love the detailed discription in your comment very hot
ThePurpleProphet

Oct 11 @ 12:15PM  
Bunny, do you want me showing up at your house and pretend to sell girl scout cookies?
flavorbuster

Oct 11 @ 12:26PM  
I like when she senses I,m about to let loose pushes me off & sucks it like her reward is to swallow all I got which is a wall grabbing experience.... I guess Bunny gets the skull fucking award & Sunshine
Sunshine79

Oct 11 @ 12:31PM  
Your blog gave me a bonner lol

See, I do have that impact!!!

And I'm gonna quote Stewie from Family Guy:

"Bonner, what's a bonner???"



(Yes, it's boner, but Stewie pronounced it wrong...lol)
flavorbuster

Oct 11 @ 12:36PM  
LOL ..... A brand new name was given to a dick today.. (Bonner) that makes how many now in the history of a dick....
ThePurpleProphet

Oct 11 @ 12:36PM  
Sunshine, you wouldn't know a boner if it rose up and bite you.
kris83

Oct 11 @ 12:45PM  
oops lol I haven't used the word in a long time either lol
Ewe_Wish

Oct 11 @ 12:48PM  
For me, stimulating my clit with a vibrator and being fucked it s sure way to get me to cum the quickest......and not only cum, but squirt too!!
Yep that would be the one..........
1bunny629

Oct 11 @ 1:07PM  
Alrighty then...now that you have figured out how to get my clit hard and I have had my clitoral orgasims I have to tell you what works for me on the interior! I have this thing I do, or I did do...HA! We all know I haven't had sex in FOREVER!!!!!!!!! It is called my thigh grip...I can hold anyone down and in me . When you finally enter me and are stroking my cunt with full long deep thrusts I will tilt my hips up high towards you, wrapping my thighs around you and pull you in deep...very deep. I will keep you there and you will not be able to move. My cunt will clasp down on your throbbing cock and I will fuck it with my small hips slowly thrusting towards you while my thigh grip and clasped calfs hold you in. You will not move and you will feel the ultimate orgasim..k?
ThePurpleProphet

Oct 11 @ 1:19PM  
Okay Bunny, I think that's about enough of that. There are others here that haven't had it in awile also.
kris83

Oct 11 @ 1:21PM  
I want some thigh gripage put me down for that bunny
clickedanad2

Oct 11 @ 1:27PM  
if you're gonna lock
then why not grind and rock
you get top
grip and slowly slide up
then grip and grind and slowly work your way down
Sunshine79

Oct 11 @ 1:40PM  
Alrighty then...now that you have figured out how to get my clit hard and I have had my clitoral orgasims I have to tell you what works for me on the interior! I have this thing I do, or I did do...HA! We all know I haven't had sex in FOREVER!!!!!!!!! It is called my thigh grip...I can hold anyone down and in me . When you finally enter me and are stroking my cunt with full long deep thrusts I will tilt my hips up high towards you, wrapping my thighs around you and pull you in deep...very deep. I will keep you there and you will not be able to move. My cunt will clasp down on your throbbing cock and I will fuck it with my small hips slowly thrusting towards you while my thigh grip and clasped calfs hold you in. You will not move and you will feel the ultimate orgasim..k?

Stop giving our secrets away bunny!!!

I can do this too...I got the thighs of steel over here.....
1bunny629

Oct 11 @ 1:59PM  
Yo Click!!!! What do ya think is comin next...don't rush me...it is my sexual experience...you can have yours too, but don't interupt mine!
onehornytoad69

Oct 11 @ 2:07PM  
I thought "Squirts" came from the "G" spot?
evild614

Oct 11 @ 2:59PM  
I can get off pretty much any way.

For speedy delivery: Handjob, with short, fast strokes on the head, or doggie style, hard.

For maximum payload: slow, teasy blowjob, or cowgirl/reverse cowgirl position.
baldbychoice2kx

Oct 11 @ 3:45PM  
OK, thinking about going down on a woman and having her squirt would just about do it lol.

Being anally stimulated during oral sex, or having my testicles fondled during any other stimulation...yeah, those would do it.

LickMyClit

Oct 11 @ 6:10PM  
Lick me sloppy....lick me slowly....then slide yourself in for a minute or two.

Pull out and ooze that tongue over my pussy again.

Yeah....and again and again and agian....Alternate.

Yeah, that's what I want.

Alrighty.....before anyone as a heart attack....I was the idiot who made the previous post.

I was having a little fun in my boyfriends account and well....that was actually my quote above here.





Now the man may laugh about it....OR....he may not. So hopefully Sunshine will open her email soon and delete that post.

WOMAN!!!! Open your email!!!!
lunanegra

Oct 11 @ 8:50PM  
Well,with a partner...damn,its been so long..to even talk about it makes me hot.

But,if its with a partner,him giving me slow strokes until I feel myself building up,I tend to assist my clit while this is happening,when I feel myself on edge I tell him to pound me as I rub until I climax on his cock. I know everyone thinks missionary is boring,but I like seeing him go to work and he can see me playing while the "twins" wiggle as he's slamming it home.

Solo:I rub,build up and hold off making myself wetter and wetter....wash,rinse,repeat until orgasm. If I may: a favorite clip of mines that helps. I usually fast forward to the part where she's riding his cock.
CompleteMadness

Oct 11 @ 9:14PM  
Right now, a woman showing up will work.


They don't call you Words of Wit for nothing, huh?

With a woman, telling me what she wants. I'm tired of girls that lay there and take it, and then bitch because there was nothing new. Tell me what you want, and I'll give it to you.

Solo: Start whacking it, get to the edge, and mentally hold it off, keep going, hold it off again, repeat about six times, then clean the ceiling in my room off.

Words of Wisdom from Chris Rock:

Men have two levels of cumming, the first one most of you know, when it comes out real easy in six or seven shots like ketchup. But, if you're doing the exact nasty shit we want, saying the dirty shit we want you say, and wearing the exact nasty shit we want you to, it'll shoot out like a civil rights movement!
lunanegra

Oct 11 @ 10:31PM  
Chris Rock is the man!
1bunny629

Oct 11 @ 10:38PM  
Damn Luna! Ya got me watchin porn again girl...funny...the chicks in the flicks never look like they are having a good time. Thanks though...I got horny anyway cause the guys cock was at least a nice size. Just had to go fuck myself in a few ways I usually don't have time for...nice Saturday night! Appreciate your flick...chick!
Wordsofwit

Oct 11 @ 11:01PM  
They don't call you Words of Wit for nothing, huh?

I recall years ago reading a Playboy interview with Elliot Gould. He was asked, "What does a woman have to do to be good in bed?" "Show up" was his response.
Ewe_Wish

Oct 11 @ 11:30PM  
I thought "Squirts" came from the "G" spot?
actually the squirts come from usually eating rich foods....or green apples will work .....

Squirting however can come from different stimulations........gspot included but not exclusive..........
StraddleMyNose

online now!
Oct 12 @ 12:15AM  
Believe it or not it's sucking, nibbling, and chewing the hell out of my right nipple. I pissed off Kim around Valentines Day earlier this year and I didn't know it until she bit down on my right nipple and wouldn't let go until I actually came. Usually when I get myself off I use lotion, but she wouldn't let me use the lotion she had and the longer it was taking me to cum she would bite harder and harder. I did finally cum, and she let go and went towards my cum covered cock and licked it all up and swallowed it. Big turn!
lunanegra

Oct 12 @ 2:14AM  
Damn Luna! Ya got me watchin porn again girl...

Well,I got about 20-25 clips saved back,so much for thinking they're soulless and demoralizing,lol
kris83

Oct 12 @ 9:08AM  
thanks for the porn luna lol
tassie1

Oct 12 @ 3:18PM  
just about anything with mama_taz will do it

sunshine showing up nekkid and jumpin my tired ole bones would do it every time too
dmbchick420

Oct 13 @ 9:36AM  
Clit stimulation works every time for me!!

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB02
What's A Sure Way To Get You Off??