AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

It's days like these....

posted 10/6/2008 12:19:06 PM |
0 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
tagged: rant, venting
  dmbchick420

that I don't even want to be on here. I have to rant...I just have to!!!!

I can't take it anymore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

It's freaky ass, weirdo Monday. I got crazy people crawling out of the woodwork today!

How many times do I have to tell the same person I don't use Yahoo messenger?

Them: How are you.............how was your week-end?
I'm at work but we can chat later when I get back home

Me: I'm sorry, but I'm good on the Yahoo chatting. It's too hard to do here at work and I just haven't had the time and I'd rather not chat while I'm at work. Like I said before, we can send messages to each other, but you have to understand that I don't have time to chat while I'm at work. I want to talk to you, but I'm a little frustated that I still don't even know what you look like and if you can't email a pic to me, then I'm no longer interested.

Them: ohhhhhhh don't be like that hon, I'm going to send you my picture as soon as I get home, and we can continue exchnging email if you feel that you like me and want to, OK sweetie?? what is your email address?



Why does someone just send me their email address and nothing else?? Never talked to the person and I just get an email address. What the hell is that for?

...oh wait...I just got an answer:

i was hopeing we could talk on yahoo messenger n if u like i would turn my cam 4 ya



I know I've said this before and I know a lot of other women have said it, but DAMMIT....I'm getting tired of people not bothering to read essays before they send out a message. Why is it that hard? Really...why is it? I've come to the conclusion that there are just a lot of dumb people on this site or just a lot of people that don't give a shit.

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by dmbchick420:
Grandma
The asshole: Part 2
Life Thoughts
Thanks for the tip...ASSHOLE!
Sunshine made me do it....
Mustache porno guy has been reported
we fuck and then you go home....I repeat....
Sexual Peak
How far would you travel to get laid?
Okay..I'm dying to know...
Bob needs help....
Anal sex....thoughts?
It's days like these....
Anyone a big asshole...I mean have a big asshole??? LOL
Hi...I'm anus....err enis
State Mottos
Was just wonderin...
Harley Davidson
Bras & Religion
Looking for a little input....
Onions & Christmas Trees
Need some advice please :-)
Seven Kinds Of Sex


Comments:

post a comment!

1bunny629

Oct 6 @ 12:24PM  
I bet it is Bigcity!
onehornytoad69

Oct 6 @ 12:31PM  
I've come to the conclusion that there are just a lot of dumb people on this site or just a lot of people that don't give a shit.
I'm wondering which one of the two I am? hmmmm Prolly the I dont give a shits..list!!! although I am pretty Dumb!
Some ppl do it just to piss you off..since you have made it known that you dont wanna Message!
I get emails from women that give me their addies just about everyday... But I'm sure that they are just Spammers and I delete them!!!
Lisa46

Oct 6 @ 12:46PM  
you forgot the ones who say you have a nice body part
dakota323

Oct 6 @ 1:27PM  
scam
theSkwirl

Oct 6 @ 1:32PM  
Maybe it is that when we sign up for an 'adult dating and sex personals' site we paint a big red neon sign on our foreheads that says.. Hi, I'm _________ treat me like a complete whore.

I dunno I kinda get the feeling it's more a cats and dogs thing.. cats want time to warm up to you before they will let you make the purr.. a dog.. well a dog will hump a house slipper given the opportunity.
Sunshine79

Oct 6 @ 1:50PM  
I've gotten that same line....I'll send you a pic when I get home!!
CompleteMadness

Oct 6 @ 2:04PM  
Eh, I'd say that it's people forgetting the fact that, behind the profile, there's actually a person on the other end of the monitor!

Honestly, while I might be preaching the the choir, if you look at a person's profile, and, I don't know, incorporate some of that information into it, you might actually get somewhere!

Or get blown off either way, christ knows I've not had any success. Appearantly honesty isn't a virtue here.
lunanegra

Oct 6 @ 2:14PM  
Learn to laugh at them. I was the same way when I first got here and began receiving stuff like that...well,I still do. But just remember,they can't really do anything if you say "Hell No" and block them,its the internet,not a bar or club. Here,you can give the finger and tell them to piss off and put them on block and there are no real repercussions... and after awhile..it gets kind of fun. You have the power,not them.
mrknowuwell

Oct 6 @ 4:58PM  
dammmm.........and right after i bought a cam when u said u wanted 2 chat
shyone_4u699

Oct 6 @ 5:16PM  
Skwril.....that was funny! I promise you not all men are dogs and have no desire to hump anything that doesn't welcome their advances. I did enjoy the humor, though. Typical female stereotyping us poor fellas that are just trying to get along.
Ewe_Wish

Oct 6 @ 5:55PM  
well a dog will hump a house slipper given the opportunity.
So will some of the men on this site......................
keepinganeyeout

Oct 6 @ 6:03PM  
So will some of the men on this site
i thought you were gonna let that go damn it
Ewe_Wish

Oct 6 @ 6:05PM  
i thought you were gonna let that go damn it
Well dammit.........just cause they are made out of wool...........thats no excuse.........
bobbierob

Oct 6 @ 7:05PM  
I think I need to get me a new pair of house slippers
sugarnspice005

Oct 6 @ 7:19PM  
i thought you were gonna let that go damn it



Well dammit.........just cause they are made out of wool...........thats no excuse


awwwww..that is so sweet you two.







I've come to the conclusion that there are just a lot of dumb people on this site or just a lot of people that don't give a shit.


I've come to the conclusion that if a woman has pics on this site...that some of the guys here don't make it past the pics cause their "little head" starts thinking for them.

But don't despair, there are some really sweet guys on the site too.


StraddleMyNose

Oct 6 @ 8:09PM  
You have stupid people on every site!
belle1010

Oct 7 @ 1:03AM  
Ya know it just goes back to that whole "Ya cain't fix stupid"!

They don't read, or just don't care. Maybe they think you'll forget what you said you absolutely won't do. I dunno, but I firmly believe in the Delete and Block features the site so kindly gave us.
dmbchick420

Oct 7 @ 8:48AM  
Thanks for commenting guys. I just needed to bitch yesterday lol.

Also...yeah...I know there are stupid people on every site. I belong to a few and get this on every site I belong to, so I'm well aware

Also...a lot of people get the impression that I'm new here because I just recently started blogging. I am not a new member here. I've been on this site for almost 2 years now...so I'm not a newbie!!!!!

Have a great Tuesday!! Hopefully I won't get weirdos crawling out of the woodwork today

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
It's days like these....