AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

BBQ Recipe

posted 8/9/2008 10:04:04 AM |
1 kudogive kudos what's this?
    report abuse
  onehornytoad69

Well Its Sat. and Im off tonight!!
Its the 1st Full Sat. that I have been off in Months!!!
So Im gonna cook and have a Party for one ..cept for washing clothes..and working on the yard..lol
I just got back from the Gro store... and I bought some Awesome looking Ribs, for the grill! I looked at all of the BBQ sauces that they had... and none ofem turned me on. So I guess Ill have to make my Own BBQ sauce...
I use the "Shacks" recipe from online....which is very good.. better than anything I saw at the Store anyways.
Does anyone else make their Own BBQ Sauce? If so.. wanna share your recipe?

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by onehornytoad69:
Apologies and Confessions!!
Pictures
Things that I have learned...recently
Political Correctness....JOKE
Hangovers (New to Me)
BBQ Recipe
Warning!!! Fwd:
New to me Joke #3, haha funny..
You Might be horny If....
What was your Dream? Do you still have it?


Comments:

post a comment!

Ewe_Wish

Aug 9 @ 10:10AM  
Sorry no BBQ sauce recipe...........I only use Ken Davis BBQ sauce..........couldnt get it in Ohio..........had to have my children ship it down from Minnesota.....as its only sold in MN, Wisc. Iowa and the dakotas.............but its well worth having it shipped............... Yummy!!
theSkwirl

Aug 9 @ 10:10AM  
I just wanna cum for dinner.
Sunshine79

Aug 9 @ 10:12AM  
I just go in the fridge and see what I got and start mixing shit. Usually some type of BBQ sauce, ketchup, soy sauce, worchester, then some spices and some minced garlic....MMMmmmm....good on chicken wings!
clickedanad2

Aug 9 @ 10:16AM  
cept for washing clothes..and working on the yard
ok - party for one - the laundry and the yard work
we're gonna have the same day
hey wait a minute
do you hear that?
are we in
soft_touch938

Aug 9 @ 10:16AM  
OMG! A man that cooks...and from scratch no less! Wow!

Let's see...I know there's bbq chicken in frozen dinners...I'll have to search the freezer section an see if I can find bbq ribs...........
rescueremedy

Aug 9 @ 10:31AM  
I`ll come for dinner and help clean -up after ...
rnj1013

Aug 9 @ 10:55AM  
1 cup ketchup
1 cup cider vinegar
1 1/2 cups Jack Daniels
1 cup brown sugar
1/2 cup finely chopped onion
1 tbsp worcestershire sauce
2 tbsp hot sauce ( I use more)

boil and simmer for about 20 mins or until it thickens and brush on the ribs near the end cooking
1bunny629

Aug 9 @ 10:59AM  
Damn RNJ...that sounds good! hey Toad...I am workin on getting a recipe from a friend of mine who has such good taste it is almost ungodly...if he writes back I will share the recipe! Have fun...wish we could ALL be there to particpate in this extrodinary event...you havin a whole Saturday off!!! YEAH!!!
rnj1013

Aug 9 @ 11:00AM  
and next time you're gonna make ribs or steak or any kind of meat, plan ahead and marinate them first in this :

1 cup Jack Daniels
1/4 cup brown sugar
1/4 cup soy sauce (low sodium)
1/4 veggie oil
2 tbsp worcestershire sauce
juice from 1/2 lemon
1/2 tsp minced garlic

let it sit overnight for the best flavor and the use the BBQ sauce when you cook it
rnj1013

Aug 9 @ 11:07AM  
they're delicious bunny. I cook everything with JD as it's my fave....but you can substitute it for any kind of whiskey if you prefer something else. I've used Wild Turkey in a pinch but it just wasn't as good for me
whisperingcomet

Aug 9 @ 12:03PM  
Hey went the ribs get ready....bring em to the bar, you can do laundry and mow....tomorrow
onehornytoad69

Aug 9 @ 12:54PM  
Thanks rnj... I'll write that down and give it a try!!! I'm out of whiskey, but Ill have to pick up some before next time!!! sounds gr8!!! Thanks again!!!!

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB02
BBQ Recipe