AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

Long Hair or Short Hair?

posted 6/28/2008 7:45:31 PM |
1 kudogive kudos what's this?
    report abuse
tagged: sunshine, hair
  Sunshine79

Men: Do you prefer long or short hair on your lady and why??

Women: Do you prefer long or short hair on a man and why??

............ .............. .............. ........... ..........

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by Sunshine79:
Super Quickie-Blonde & Her Doctor...LMAO!
It's Monday---
Since everyone is so damn needy......
I love....
Is fucking co-workers ok??
Long Hair or Short Hair?
Look Again......LMAO!!
8 Years and 500 blogs.....
To mustache or not to mustache......?
Water Vs. Alcohol (Public Service Announcement)


Comments:

post a comment!

Ewe_Wish

Jun 28 @ 7:53PM  
I personally like short hair on a man...............tho god knows why.......I just find them sexier.............
BananaBoy4u

Jun 28 @ 8:00PM  
I prefer neatly trimmed or shaved.
Hair on the head should be longer as I like the way it tickles the inside of my thighs.
rnj1013

Jun 28 @ 8:02PM  
the longer the better for me but that doesnt mean that some women dont look incredibly hot with short hair
ThePurpleProphet

Jun 28 @ 8:05PM  
I prefer neatly trimmed or shaved.
Hair on the head should be longer as I like the way it tickles the inside of my thighs.

So bananaboy, how do you womens hair? I'm sorry, I couldn't resist.

I like my women with their hair just a little longer then shoulder length.
Detach

Jun 28 @ 8:15PM  
I like long hair on a woman. Not only is it more appealing to look at, but it shows that the woman is trying to look sexy. I feel women usually cut their hair short after they are married and have decided there is no reason to try hard to look good anymore. I also tend to believe that women that cut their hair short may prefer to be with women rather than men, so I don't even bother approaching women with short hair when socializing.
mcroxton

Jun 28 @ 8:36PM  
I think it depends on the way it's done. Short OR long hair on a woman can be sexy... it depends. (Yes, I know... it's one of those "it depends" things...) But I think overall, I like long hair on a woman...
clickedanad2

Jun 28 @ 8:45PM  
what's between the ears matters
length of hair is not an issue
Sunshine79

Jun 28 @ 8:52PM  
what's between the ears matters
length of hair is not an issue



I grew all this hair for nothing??
clickedanad2

Jun 28 @ 9:03PM  
I grew all this hair for nothing??

gotta jump blogs - up just a few
a handful of hair
firm palm meeting bared cheek
seeya there
1bunny629

Jun 28 @ 9:07PM  
Yeah that's why I did a few weeks ago Detach...got out the scissors and cut all my hair off so I could stop trying to look sexy and to be with a woman. Now everybody knows...Bunny went Lesbo! Ha! Where do you come up with these thoughts?!
Sunshine79

Jun 28 @ 9:08PM  
gotta jump blogs - up just a few
a handful of hair
firm palm meeting bared cheek
seeya there

I'm so there....

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
Long Hair or Short Hair?