AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

To mustache or not to mustache......?

posted 6/25/2008 10:10:25 PM |
0 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
tagged: sunshine
  Sunshine79

Ladies. When your bare....down there ......Do you prefer a man to have a mustache or goatee?? Do you enjoy the feeling of the mustache on your clit? Or his goatee rubbing on your pussy lips and asshole?? Or do you not like him to have any facial hair at all? Just a bare chin to slide around? Hmmm??

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by Sunshine79:
I love....
Is fucking co-workers ok??
Long Hair or Short Hair?
Look Again......LMAO!!
8 Years and 500 blogs.....
To mustache or not to mustache......?
Water Vs. Alcohol (Public Service Announcement)
Most Sweatest City Is......???
What's the defintion of GROSS??
Ha ha.....Ha ha...Ha ha......


Comments:

post a comment!

StraddleMyNose

Jun 25 @ 10:15PM  
Or do you not like him to have any facial hair at all? Just a bare chin to slide around

I hope that the ladies prefer this option.
StraddleMyNose

Jun 25 @ 10:21PM  
Okay, Megan. You're at # 499 right now. One more will make your 500th blog!
Sunshine79

Jun 25 @ 10:23PM  
Okay, Megan. You're at # 499 right now. One more will make your 500th blog!

OMG...your too funny. Alright, I'll have to have a good 500th blog. Hmmm.....
1bunny629

Jun 25 @ 10:26PM  
No Hair Anywhere! Slippin and Slidin!
clickedanad2

Jun 25 @ 10:27PM  
One more will make your 500th blog!
geez - no pressure
just cruizin' along - postin' when ya wanna
and up pops Straddle with his
#499
now ya gotta dig deep
slam out some memorable stuff
aren't ya glad he popped in this eve?
so?
we're waitin' ! ! ! !
manwithoutahorse

Jun 25 @ 10:31PM  
What do you prefer, sunshine?
itsallforfun

Jun 25 @ 11:10PM  
i actual like a little facial hair...adds a little extra sensation...but i also like no facial hair....either way it gets me off....
lunanegra

Jun 25 @ 11:34PM  
MOUSTACHE RIDE!
borty293

Jun 26 @ 2:14AM  
Hey gals ...I gotta hairy tongue...

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
To mustache or not to mustache......?