AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

What is your hippie name??

posted 4/12/2008 6:30:43 PM |
2 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
tagged: sunshine
  Sunshine79

What's your hippie name???

........... ............ ............ .............. ............ .

Hippie Dude's Click Here

And

Hippie Chicks Click Here

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by Sunshine79:
Top 10 things NOT to say in Victoria's Secret!! LMAO!
THE HOUSE IS ON FIRE!!!!
Don't Read If OFFENDED Easily!!!
He Said....She Said......LMAO!!
Explain that one!! LMAO!!!
What is your hippie name??
Wedding Gifts-What do you give?
How Do You Feel About Sex??
Alerts To Your Cell Phone From the President???
Are you ADDICTED to BLOGS??


Comments:

post a comment!

Sunshine79

Apr 12 @ 6:32PM  
Mine is of course: Sunshine
BlueEyes708

Apr 12 @ 6:34PM  
My biker name was spirit, but I think it will soon be DarkLady.

beefygoblin

Apr 12 @ 6:34PM  
Moon wanker...you can just call me wanker.


loveableone

Apr 12 @ 6:34PM  
Mine is Revelation
ValentineGirl214

Apr 12 @ 6:35PM  
Mine is Blossom
BABYDOLL666

Apr 12 @ 6:36PM  
Mine is blossom
beefygoblin

Apr 12 @ 6:36PM  
The machine says it should be "Seed"...so If you stab me your spilling seed.


Yep...
rnj1013

Apr 12 @ 6:36PM  
mine is quicksilver.....wtf
mcroxton

Apr 12 @ 6:37PM  
Min is Field... seems a little abstract...
mcroxton

Apr 12 @ 6:38PM  
I'd personally prefer something more like "Night Horse" or "Shining Hawk" or something like that... (although those do have the "Native vibe.")
clickedanad2

Apr 12 @ 6:42PM  
ridge
so who's ruffle?
cuz

ruffles have ridges
SexPet

Apr 12 @ 6:51PM  
It says I'm........

Destiny

coltsfootball

Apr 12 @ 7:00PM  
Mine's August....
flrj

Apr 12 @ 7:01PM  
Apollo
redbronze

Apr 12 @ 7:01PM  
saffron.. remeinds me of the song..... I'm just wild about saffron and saffron is wild about me...
clickedanad2

Apr 12 @ 7:04PM  
checked my kid's name
Comet
so I've been raisin' a friggin' reindeer
SexPet

Apr 12 @ 7:26PM  
I went to check my son's name too....

It was Apollo

Same as yours, Frankie

Hmmmmm...
jcarolina

Apr 12 @ 7:29PM  
I'm Clover, how ya doin'?

4 would be nice, but I think I got a three on it.

Anybody feel me?
rescueremedy

Apr 12 @ 7:40PM  
I`m Azalea .... i don`t feel like a flower
BKB1972

Apr 12 @ 7:44PM  
"Tinder"....
Guess I do kinda' like fire...
cutecarrie6969

Apr 12 @ 7:51PM  
Tiger Lilly.....rawr, lol
clickedanad2

Apr 12 @ 7:55PM  
redo
used the "shortened" instead of the "proper"
so
for those formal tie-dyed events
"Pine"
and when I'm lettin' my freak flag fly
ridge
BKB1972

Apr 12 @ 7:59PM  
My dog's name is Destiny....
She just went to smoke a bone...Peace, love, poop everyone...
mcroxton

Apr 12 @ 8:02PM  
I think I forgot to a include the obligatory, "Far out, man!"
SxzeNewMe

Apr 12 @ 8:02PM  
I think my hippie name would be something like Rain. :)
zaralyon

Apr 12 @ 8:09PM  
If i'm formal and put in my full name i'm starlight, and not formal is marigold.
whosyerdaddy

Apr 12 @ 8:12PM  
it never gives you the same name twice its random
Ashinatrix

Apr 12 @ 8:18PM  
I am soooooooooo NOT a Hippie


But I LOVE my Hippie name : Tiger Lily
spax

Apr 12 @ 8:22PM  
moon
lildevilgirl19

Apr 12 @ 8:35PM  
mine is flow lol
SpunkyRed

Apr 12 @ 8:41PM  
My hippy name is........ Ariel ....like the mermaid....
DarkDesires99

Apr 12 @ 8:44PM  
Mine generated as Moon.
Ok that makes sense to me.

ThePurpleProphet

Apr 12 @ 9:25PM  
Mine is Cougar and my indian name is Cougar under Sunshine.
fantasyfactory

Apr 12 @ 9:33PM  
Never had one, do I need one?
gwbread

Apr 12 @ 9:39PM  
Says my hippie name is Tiger I like it
clickedanad2

Apr 12 @ 9:43PM  
it never gives you the same name twice its random
just like acid
ya never book the same trip
TheAvenger

Apr 12 @ 10:41PM  
Aphrodite!
borty293

Apr 12 @ 11:37PM  
Wow..my name is Jules...far out man...I feel high dude...can ya dig my headspace?
themama

Apr 12 @ 11:42PM  
Mines is ....promise...that fits me to a tee.....
I love being a hippie.....
Just born the wrong generation...
blackskyline4

Apr 13 @ 10:11PM  
it says i'm dude...

but she called me jesus

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
What is your hippie name??