AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

Happy Easter Y'all!!!

posted 3/21/2008 10:17:04 AM |
0 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
  ladybootscooter

"A true friend is: someone who thinks
you are a good egg
even though they know
you are slightly cracked
."




HAPPY EASTER TO ALL YOU GOOD EGGS!!!

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by ladybootscooter:
Plagiarism is such an ugly word
Divorce Letter (reposted from an email)
United State of AMD
Losing my ass
Nothing Personal
Happy Easter Y'all!!!
Happy Fucking Friday Folks
Just a few thoughts of mine
Call me Crazy.........
Get Well Wishes Baby!!!


Comments:

post a comment!

Ashinatrix

Mar 21 @ 10:27AM  
That is soooooooooooo creepy




ladybootscooter

Mar 21 @ 10:30AM  
You post mutilated bunnies, bunnies fucking chickens, dead bunnies, and bunnies with multicolored balls and you think eggs with faces are creepy!! I lubs you too Ashy!!
casuallylooking

Mar 21 @ 10:34AM  
I'm thinking that bunny is in trouble when someone ties to crack those eggs open..

Umm, Ash, do you maybe have issues with the Easter Bunny?

Happy Easter, Everyone!!!.
NachoBaby

Mar 21 @ 10:35AM  
The SPCCEB will be after Ash shortly.. Happy Ostara y'all..
jcarolina

Mar 21 @ 11:19AM  
HAPPY EASTER EVERYBODY!

That's some hilarious shit!
KissMyThong

Mar 21 @ 12:21PM  
HAPPY EASTER TO YOU TOO...LadyB.

KMT
soft_touch938

Mar 21 @ 12:31PM  
Happy Easter to you too LBS...and to everyone.

These are some hilarious comments 'n pix.....what a way to start my day....just my ass off.

Thanks!
ladybootscooter

Mar 21 @ 12:38PM  
Thanks! Glad y'all enjoyed it!
surfin4fun

Mar 21 @ 1:33PM  
Thank you, that was quite a different twist on the celebration part of it Happy Easter to you too!
lemondrop

Mar 21 @ 1:34PM  
Slightly disturbed.........but smiling!
parageneric

Mar 21 @ 1:45PM  
That's what i love about you guys just slightly off center , HAPPY EASTER!
themama

Mar 21 @ 3:29PM  
Happy Easter... This was great.....
Yeah we are all a little cracked....
xdcfx

Mar 21 @ 8:24PM  
LMAO I think its all creepy ......Easter is creepy, The idea of some big ole rabbit comin to bring kids candy and eggs, and hiding things, and makin kids look for it. I think the Easter bunny is just a pissed off parent just trying to get even with kids for losing his shit all the time, so he hides shit on them and makes them look for it, and fight over who found it first with the other kids. But I still love it anyways.

borty293

Mar 21 @ 10:33PM  
You crack me up... ....eggs ..get it?
BlueEyes708

Mar 21 @ 10:56PM  


Happy Easter you All.

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB02
Happy Easter Y'all!!!