AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

Ugh "upgrade to view"

posted 3/19/2008 6:48:36 PM |
1 kudogive kudos what's this?
    report abuse

So I just checked this site again for the first time in a while, and all the sudden I can't view free member's "nude photos". I never had this problem before, but now it wants me to upgrade my account. Double you tee eff?

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by iceberg26:
Year in Passing
26 (repost from my Myspace)
Alone (Repost from my Myspace)
Ugh "upgrade to view"
Teacher for a day
Regular MD.
Kinda disgusted
One week


post a comment!


Mar 19 @ 6:51PM  
Been that way for awhile hun...alot got "grandfathered' but only if they were active...if you haven't been active for 30 days they take away the nudes...

Mar 19 @ 6:52PM  
Yep...the "new" thing....they were announcing it last year sometime....went something like, if "you don't sign in for 2 weeks, then you will not be able to view the nude pictures anymore...but if you want to upgrade you will be able to."

Not sure if that is the exact's been a while. So...if you've been gone for over two weeks....they gotcha. Sorry


Mar 19 @ 6:54PM  
Actually all you had to do was sign in at least once a week, they never said you had to actually be "active"...I too have lost this "grandfathered" option...Yes, it is true I wasn't active for almost 6 months, however, I did log on at least once a week...

Mar 19 @ 6:54PM  
Well that is unfortunate. I guess thats what I get for not signing in...who woulda thought a website would punish you for not visiting it?

Mar 19 @ 6:55PM  
I stand was indeed at least once every two weeks as sugarnspice005 stated...

Mar 19 @ 7:06PM  
Same here.

Pisses me off, too. Cant see shellsmacks gorilla boobs, dammit....

Mar 19 @ 7:07PM  
I can't see nakey bodies either, I have just joined and have logged in just about every second day!
Wah, I feel your pain!

Mar 19 @ 7:12PM  
Oh shit...guess I should explain something to those like me that cant see the pics. I wasn't insulting shell in any way...she really DOES have a pic up, of a real gorilla, on her profile....

Mar 19 @ 8:15PM  
i get all the nudies and everything, but ive been a member for a few years...... and i dont pay.

Mar 19 @ 9:19PM  
I see nude people....

Yuppers....after 7years here....I was "grandfathered" in also....
Yeah, I had to have sex with an old grandpa....but hey, it was worth it!!

Mar 19 @ 9:28PM  
Well on the plus side I don't have to look at other dude's dicks anymore either.

Mar 19 @ 9:30PM  
I've been here for over a year and I don't get to see nude ppl unless I up-grade either.
both me and my wife sent them the money for an up-grade in NOVEMBER LAST YEAR...still no up-grade,and no replies to any emails they have been sent wanting to know what th' fuck is up with that.
my advice...don't send the money !

Mar 19 @ 9:34PM  
I definitely wasn't going to send the money.

Mar 20 @ 12:26AM  
I've been here 8 yrs and only went gold last summer. Could always see the nudes. Then I let my gold lapse for a few months and poof they took away my nudes. Which that didn't bother me nearly as bad as all those damn banner ads do! Damn I hate those! To me it's worth it to get rid of them and never run out of emails!

Mar 20 @ 1:21PM  
The ads aren't that terrible, and I don't get enough emails to worry about running out :)

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2015 Online Singles, LLC.
Ugh "upgrade to view"