AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

Will Horsematch ever get Fucked?

posted 2/26/2008 4:04:35 AM |
2 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
tagged: damn
  DarkKnightWalking

**Damn, deleted the wrong thing here....***

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by DarkKnightWalking:
Advice for those One liner wannafuck bloggers...
NEEEEEIGH!!!!
*Hammer, hammer, saw,saw,nail,nail...*
First Presentation for the Story Contest...
OK, stop kickin me, Ladies....
Will Horsematch ever get Fucked?
Well Dammit...
Because Ice Cream has no Bones.....
What is a troll....
Troll Killers, Inc. Grand Re-Opening!!!


Comments:

post a comment!

DarkKnightWalking

Feb 26 @ 4:11AM  
Anyway, ya think they know what kinda site this is?


Someone her goes there...meets someone...goes to chat...first line out is "So, whats yer horse wearin?"


Or we could all go over there, make nicks like "AMD Dr." "Matchdoctor" etc...and make personal ads...

Hard charger, goes deep in the bush, looking for pale brown eyed filly for long runs till we sweat. Then a quiet dinner over a bucket of the finest oats, then a long night in a warm stall together

Hi, im from AMD. I enjoy long trots in the moonlight, eating posies and other wildflowers and long summer nights. I am seeking a palomino or similar breed for some hard riding, baby

DarkKnightWalking

Feb 26 @ 4:12AM  
Damn baby....love them long legs....
ynot7769

Feb 26 @ 5:36AM  
those spam posts in forums and blogs are gettin purdy fuckin old
soft_touch938

Feb 26 @ 5:57AM  
WELL FUCK!!! I missed that Ynot...and posted a comment. Geez...it's too fucking early in the morning for my brain to be awake. It isn't BWI that you have to worry about me doin'....it's BWBS...blogging while brain sleeps.... (there is a difference.....I think........)
sundance64

Feb 26 @ 7:46AM  
LMAO...I forgot I had an account on that site...so I went and posted a blog over there extolling the virtues of AMD! The only thing is...they have to approve blogs before they're posted...I bet mine won't be!
sundance64

Feb 26 @ 8:12AM  
They approve it!!!
sundance64

Feb 26 @ 8:35AM  
Oh damn...but they didn't let me post in the forums! I asked horsematch to let her site mods know that I couldn't post in their forums...I mean all I wanted to do is talk about how great internet online adultmatchdoctor is??
gwenafar

Feb 26 @ 9:00AM  
Just wanted to say hi, Rod
BlueEyes708

Feb 26 @ 9:31AM  
Not a Palomino, Settle for a Chestnut?


Very Funny, have never been over there. Maybe I should make an appearance.
NO, they wouldn't understand me either.


One Kudo for you

BlueEyes
ladybootscooter

Feb 26 @ 9:59AM  
No, but apparently she won't get booted for spamming either!!!!
Where are the Mods????
bandengor

Feb 26 @ 10:04AM  
mods?
DarkDesires99

Feb 26 @ 10:11AM  
I think it’s just us kids here now.
So everyone play nice!
NachoBaby

Feb 26 @ 10:40AM  
*Mumbles somethin about being a mod at another site and wondering why this bunch doesn't give a flying rip what's happening on theirs?*

Oh... right.. so.. hmmm I'm AQHA approved! Cept I'm lame, my hocks are limp, my ankles are weak, my back is swayed.. I'm a bit of a nag.. so.. ya wanna?
Lisa46

Feb 26 @ 10:42AM  
I can't tell you how many times I've hit the abuse button on her! she is driving me nuts
alybai42

Feb 26 @ 11:31AM  
Wanna.....
swyeter

Feb 26 @ 12:51PM  
I signed my horse up on horsematch this morning and he's already received 16 "wanna fucks". Dayum, ya think there's a horsematchrider site.
DarkKnightWalking

Feb 26 @ 5:48PM  
Yes, they are, Ynots....


Lets see if they let you comment, soft touch...

Keep at it sunny, I am eager to see what they do....

Just wanted to say hi, Rod
Hey gwennie.....

Thanks for the kudo, BlueEyes...
999,999 more and you get a special prize....*Wicked Smile*

Mods, what mods...we don nee no steenking mods.....*sarcasm off*

DarkD...ill play nice and naughty....will that work?

Nacho...c'mon...brush me...brush me baby...make mah tail FLUFFAH!!!

Careful with them nuts lisa...Nacho will GITIM!!!!

Of couse, aly....it's the Pervian way.....

*High Five Swyeter* GO HORSIE!!! NEEEEEEIGH!!!
( But, we want juicy details and noods....lots and lots of NOOOODS )

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB02
Will Horsematch ever get Fucked?