AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

We are all evil...A Sunday school message

posted 2/24/2008 1:35:39 PM |
2 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
  ThePurpleProphet

We the people of AMD have been accused of being evil. I can't believe it - all of you are evil. And ugly? Did she say ugly? No. But any way. You evil people know who you are. You evil ugly people. I can't believe I allow myself to associate with you evils. It's a good thing I have holy water and I can FIX every one here. Just let me splash some of this on you and everything will be okay. Now we go on with our happy lives and be friends again. Let the evil wash away. Feel the holy water clense your clothes. Can I get a amen? Lets open up our books to the first page. Since we all have different books, let's go home and eat chicken noodle soup. That's always good for the soul. Yippee. And bananas, and pickles. I'm feeling better already. Now if I could just find some clean underwear.

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by ThePurpleProphet:
The Purple Prophet Lives
Girls put your toys away
Last call for alcohol
The unhijackable blog
Without the weather what would you have?
We are all evil...A Sunday school message
I was pissed
Sensitivity test
The all sex blog Saturday
Should I stay or should I go?


Comments:

post a comment!

ladybootscooter

Feb 24 @ 1:38PM  
Now if I could just find some clean underwear
Mama always said make sure you have on clean underwear in case you're in an accident. But I figure an accident that bad and I'll probably shit my pants anyway......
redbronze

Feb 24 @ 1:41PM  
Your Holy water won't work.. I am a born and bred Heathen... Oh well better luck next time...
onehornytoad69

Feb 24 @ 1:42PM  
I'm cool with the Holly water.. But Ive gotta ask ya... Will it take away my "Wanna Fuckness?"
gwenafar

Feb 24 @ 1:43PM  
Bananas and pickles, aye? I BET you are feeling better now.... I know I would be.
onehornytoad69

Feb 24 @ 1:46PM  
ooops... Heres a Kudo..
and Ive gotta Say... LBS... that... you have some fine looking.. ...Puppies!!!
just saying....
ladybootscooter

Feb 24 @ 1:52PM  
awwwwwwww shucks.....thanks.......I bet you say that to all the big tittied girls!
Ewe_Wish

Feb 24 @ 2:19PM  
I am evil? I think not............I am sweet, kind, loving with moments of total bitchiness..............

casuallylooking

Feb 24 @ 2:26PM  
You do notice that the one in Dayna's pic that does cute,is Blonde. She must have meant me.....lmao

Will it take away my "Wanna Fuckness
Let's hope it doesn't do such a thing to any of us...
onehornytoad69

Feb 24 @ 2:27PM  
.......I bet you say that to all the big tittied girls
NOPE! well just you and Dede....and a few dozen more...
casuallylooking

Feb 24 @ 2:37PM  
And I'm not evil...I'm nice, sweet, shy, innocent, loveable, and umm, well gimme a few I can come up with more.
ThePurpleProphet

Feb 24 @ 2:44PM  
Everyone take a moment and look at casually. This is proof the holy water is working. Now who wants some. It's now $5.99 a bottle since I have proof it's working. Thank you!
beefygoblin

Feb 24 @ 3:20PM  
Your going to need the flac codec to her this but nothing but the water

p.s. downloading that codec will not be a waste of time, it allows much,much,much better than cd quality music on your computer. The file I have posted is 24 bit audio, cds are only 16 bit...
lunanegra

Feb 24 @ 3:20PM  
Throwing all this Holy Water around..pray there's not a wet t-shirt contest...
ThePurpleProphet

Feb 24 @ 3:23PM  
Great idea Luna. Wet t-shirt contest starting now. I'll get wet first. Who is next.
beefygoblin

Feb 24 @ 3:28PM  
I believe luna just joined you- via that comment.
Ewe_Wish

Feb 24 @ 3:41PM  
Well i dont know about evil.............but go check out my latest comment on their and see who is evil..................
borty293

Feb 24 @ 3:58PM  
I heard that if ya drink that holy water ..ya can get really stoned...but ya gotta wear panties and punch people first....
casuallylooking

Feb 24 @ 4:07PM  
since I have proof it's working.
Umm, purple, you might want to hold off on that proof theory ....I don't even have proof of any of that, just what someone told me....and I'm not sure I even believed some of it.
lmao
NachoBaby

Feb 25 @ 9:49AM  
Nooooooooooo don't wash away my evil ugliness! How can I keep the title of Wicked Witch of the West if you wash all the stuff that makes me.. me.. away?

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
We are all evil...A Sunday school message