AddThis Social Bookmark Button
Free Dating

Random Thoughts and Scattered Ideas XI (part the second)

posted 4/15/2007 1:25:59 AM |
0 kudosgive kudos what's this?
    report abuse
tagged: whig
  DickSlippery

Yeah...I know. U would think I had had enough of this shit 2, but here we fucking are...if U haven't already read part one...I just ain't feeking it this time, guys. I love y'all, though! Hope that helps ease the pain...

Guess what, kiddies! I’m finally going 2 make my move. Dick Slippery iz going broadcast, baby! Sometime this summer I am going 2 be starting my own radio program here in Sacramento. I believe it iz going 2 be simulcast over the Web, but I’m not sure about that. I’ll be sure 2 get U the 411 in time 4 U 2 listen in, though, if it iz. Right now I am thinking it iz going 2 be a combination of talk, commentary and opinion, all wrapped up in comedy and delivered with my signature style. I think it iz going 2 be fun. I’m still looking 4 a name 4 my show, so if U have any suggestions just fire away. If it turns out U are responsible 4 whatever name I pick 4 the show, U will have learned a valuable lesson. A lesson so valuable, in fact, that at that point U will owe me $412 just 4 giving it 2 U. What U don’t want 2 do iz make me come looking 4 my money. If it gets 2 that point, I’m just gonna stop listening 2 what U have 2 say and keep on beating Ur ass until U pay me anyway. Then I’m gonna have 2 make an example out of U. Iz that what U wanted 2 be when U grew up? A fucking example? I hope not, but if U did...well, now’s Ur chance. U wanna know who else wuz an example? Jimmy Hoffa...he wuz an example. U seen Jimmy around lately? No? Me neither. Still want 2 be an example, dickhead? What U may fail 2 realize iz that all of this iz leading 2 my upcoming US Tour, Dick Slippery Invades America. I’m going 2 hit ten locations across the country during 2008, so keep Ur fingers crossed...I may be coming 2 a city near U! There may also be a CD and a movie (amateur porno, of course...anybody wanna be a star?) in the works. More on this story as it develops...

Ok, I’m looking 2 seal the deal here, so if anyone knows of anything that might help me get N2 PrincessKissy’s pants now iz the time 2 speak up. I wuz thinking I could just fucking marry the bitch if I had 2 (do U see how far I am willing 2 go just 2 fuck this bitch? Do Mormons still allow polygamy? I wonder if I could get these bitches+ 2 convert...), but she’s marrying my boy Argit01 and I’m already married 2 dixxxbitch, so that kinda fucked up that angle. Besides, the bitch couldn’t handle being PrincessSlippery anyway. It takes a rare kind of woman 4 that right there, and at least five years experience in Mental Health iz recommended B4 applying 4 the position. I’m sure PK has at least five years Mental Health experience, but unfortunately all of hers wuz as a patient and we are all full up on that at the moment. Yeah...that’s kinda why we’re looking 4 help, U know?

However, if anyone iz interested in something more short term, I do have a position opening up 4 a NSA afternoon of debauchery and crumpets. U know...like a one-time thing, or whatever. Here – let me grab the release...I know its here somewhere – I just saw the fucking thing. I just had it in my hand a fucking minute ago, I swear. Where the fuck did I put it? Well, fuck me backwards and call me Slippery Dick! I can’t find the fucking thing right now. I don’t know what the hell I did with it, but all it fucking said wuz a model release wuz required, that U should have ID saying U are at least 18, experience with multiple orgasms and squirting preferred, but willing 2 train the right individual, blah blah blah...U know...the same old shit. I guess U can just let me know if Ur interested and I can hook U up with an application. Oh...I guess foreign language training iz a big plus, cuz I noticed it mentioned something about Greek...

Within minutes, all over the country, people will begin placing personal ads that are fashioned after employment ads, some copied verbatim from above, but most of them only unconsciously plagiarized from what U just read, believed 2 be their own, hoping that their obvious show of cleverness will enable them 2 stand out in the crowd, drawing attention 2 their otherwise dismal, lonely existences and give them a chance at something real...something genuine...something...something...hell, I don’t know...something that will help them snag that most elusive of prey...the African Black-Eyed Toad. What? What do U mean? What did U think I wuz talking about?

Dance, minions...dance

2 be continued later on 2day or something

Keeping U posted

DS

Copy & paste to friend: (Click inside box; Ctrl + C to copy; Ctrl + V to paste)

   read more blogs!

Blogs by DickSlippery:
The Breast of Thymes (Part One)
Scattered Thoughts & Random Ideas XII (Part Two)
Scattered Thoughts & Random Ideas XII (Part One)
Goddamnit...I Just Fucking LOVE Big Tits!
I wonder if I’m normal
Now, if we can only get the Jews 2 apologize 4 Jesus
And the Sinner is...
Roll Call
The Benefit of Having Nothing 2 Say
Shenanigans with DickSlippery
Random Thoughts and Scattered Ideas XI (a webdrama in four chapters)
Random Thoughts and Scattered Ideas XI (thirds anyone?)
Random Thoughts and Scattered Ideas XI (part the second)
Random Thoughts and Scattered Ideas XI (Part One of as many as it fucking takes)
The Top 200 (The Final Chapter)
The Top 200 Reasons I Still Love it Here on AMD (In Color)
Man...this iz just the rest of number 23
The Top 200 yadda yadda yadda
Top 200 Reasons I still Fucking Love it Here at AMD (in NekkidVision3D)
Top 200 Reasons I Still Fucking Love It Here at AMD (in FunkyVision)
Top 200 Reasons I Still Fucking Love It Here at AMD (in RidiculousVision)
Top 200 Reasons I Still Fucking Love It Here at AMD (in several parts)
Top 200 Reasons I Still Fucking Love It Here at AMD (In several parts)
U Gotta Be Shitting Me...Right?
When Enuffs Znuff


No comments yet, be the first to post a comment! post a comment!

free dating | mission statement | testimonials | safety warning | report abuse | safe list | privacy | legal | 2257 | advertise | link to us

© Copyright 2000-2014 Online Singles, LLC.
OS-WEB01
Random Thoughts and Scattered Ideas XI (part the second)